Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zanmato Bekijk BerichtenTer info tussendoor hoor want hier wordt veel gepost blijkbaar, weet ook nog niet goed of filmpjes hier mogen gepost worden, maar ik spotte deze 430 Scuderia in Knokke op zondag 31-08-2008 en had het geluk om hem even te horen opstarten, wilde dit toch even delen met de Ferrari fans hierzo . Let vooral ook op de reactie van de dochter van de eigenaar die nog moet instappen op het moment dat de Ferrari start goddelijk!
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zanmato Bekijk BerichtenTer info tussendoor hoor want hier wordt veel gepost blijkbaar, weet ook nog niet goed of filmpjes hier mogen gepost worden, maar ik spotte deze 430 Scuderia in Knokke op zondag 31-08-2008 en had het geluk om hem even te horen opstarten, wilde dit toch even delen met de Ferrari fans hierzo . Let vooral ook op de reactie van de dochter van de eigenaar die nog moet instappen op het moment dat de Ferrari start goddelijk!
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
+ YouTube Video
De klepjes staan nog niet open.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Die blauwe vlammen gezien die uit de Scuderia kwamen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtende moeite !
Is van Kortrijk voor zo ver ik gehoord heb, maat van de AQA F430
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Denk dat ik even zou slikken als ik dit zag. De uberkar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenGeweldig filmpje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenGeweldig filmpje!
prachtig filmpje idd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtencool hopelijk komt ie regelmatig eens buiten want kortrijk staat precies vol vette bakken die nooit buitenkomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenMijn foto's zijn toch 's nachts genomen in Kortrijk, dus buiten komen doet ie zeker
Dat doet ie zeker, deze is genomen aan de Moorea in Wielsbeke.
De eigenaar is van Kruishoutem, zijn andere wagen is een RS4...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenMijn foto's zijn toch 's nachts genomen in Kortrijk, dus buiten komen doet ie zeker
Comment
-
en deze is genomen in Latem
(ook diezelfde)1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten512 Koenig met twin turbo, alhoewel de TT geen orignele van Koenig was, maar toch schitterend om tegen te komen
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
nu, DAT is ferrari
Comment
-
Nogmaals de SCU-510 gespot op zondag 31-08-2008 in Knokke, en het bijbehorende filmpje dat ik maakte. Maar nu dus ook met enkele foto's!
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtennu, DAT is ferrari
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenga je niet naar Reims Classic?
By the way mooie foto's van Monterey Historic ! Veel voor mij onbekende merken en types
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenDat zijn niet echt races maar demo runs dacht ik ? misschien in de toekomst als dat nieuw circuit er is ?
By the way mooie foto's van Monterey Historic ! Veel voor mij onbekende merken en types
& heb geen zin om naar Silverstone te rijden, of naar Mulhouse
& daar gaan meer dan voldoende wagens aanwezig zijn
Tja, heb best fun gehad op Laguna
welke ken je niet juist,
die foto die je post is in ieder geval een GTO
s/n 3943GT om correct te zijn
Comment
Comment