Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zanmato Bekijk Berichten
        Ter info tussendoor hoor want hier wordt veel gepost blijkbaar, weet ook nog niet goed of filmpjes hier mogen gepost worden, maar ik spotte deze 430 Scuderia in Knokke op zondag 31-08-2008 en had het geluk om hem even te horen opstarten, wilde dit toch even delen met de Ferrari fans hierzo . Let vooral ook op de reactie van de dochter van de eigenaar die nog moet instappen op het moment dat de Ferrari start goddelijk!

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        de moeite !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zanmato Bekijk Berichten
          Ter info tussendoor hoor want hier wordt veel gepost blijkbaar, weet ook nog niet goed of filmpjes hier mogen gepost worden, maar ik spotte deze 430 Scuderia in Knokke op zondag 31-08-2008 en had het geluk om hem even te horen opstarten, wilde dit toch even delen met de Ferrari fans hierzo . Let vooral ook op de reactie van de dochter van de eigenaar die nog moet instappen op het moment dat de Ferrari start goddelijk!

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Vrij stilletjes eigenlijk.
          De klepjes staan nog niet open.

Comment

• + YouTube Video

Holy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
              + YouTube Video

Holy
              Geweldig filmpje!

Die blauwe vlammen gezien die uit de Scuderia kwamen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                de moeite !

Is van Kortrijk voor zo ver ik gehoord heb, maat van de AQA F430

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

HOLY SHIT.

Denk dat ik even zou slikken als ik dit zag. De uberkar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                    Geweldig filmpje!

Ziekelijk hoeveel sneller zo een scuderia nogmaals is.

Comment

cool hopelijk komt ie regelmatig eens buiten want kortrijk staat precies vol vette bakken die nooit buitenkomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                        Geweldig filmpje!

Doet een f430 ook wel eens hoor

prachtig filmpje idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                          cool hopelijk komt ie regelmatig eens buiten want kortrijk staat precies vol vette bakken die nooit buitenkomen
                          Mijn foto's zijn toch 's nachts genomen in Kortrijk, dus buiten komen doet ie zeker

Comment

Mijn foto's zijn toch 's nachts genomen in Kortrijk, dus buiten komen doet ie zeker

Dat doet ie zeker, deze is genomen aan de Moorea in Wielsbeke.
                            De eigenaar is van Kruishoutem, zijn andere wagen is een RS4...

Comment

De AQA F430 zie ik ook wel regelmatig int stad. Hij komt de vrijdag zelfs express showen peis ek.

Comment

• en deze is genomen in Latem

(ook diezelfde)
                                1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                                  512 Koenig met twin turbo, alhoewel de TT geen orignele van Koenig was, maar toch schitterend om tegen te komen

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

nu, DAT is ferrari

Comment

• Nogmaals de SCU-510 gespot op zondag 31-08-2008 in Knokke, en het bijbehorende filmpje dat ik maakte. Maar nu dus ook met enkele foto's!

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                      nu, DAT is ferrari
                                      Geen twijfel over mogelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                                        ga je niet naar Reims Classic?
                                        Dat zijn niet echt races maar demo runs dacht ik ? misschien in de toekomst als dat nieuw circuit er is ?
                                        By the way mooie foto's van Monterey Historic ! Veel voor mij onbekende merken en types

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                          Dat zijn niet echt races maar demo runs dacht ik ? misschien in de toekomst als dat nieuw circuit er is ?
                                          By the way mooie foto's van Monterey Historic ! Veel voor mij onbekende merken en types
                                          Maar het is Reims
                                          & heb geen zin om naar Silverstone te rijden, of naar Mulhouse
                                          & daar gaan meer dan voldoende wagens aanwezig zijn

Tja, heb best fun gehad op Laguna
                                          welke ken je niet juist,
                                          die foto die je post is in ieder geval een GTO
                                          s/n 3943GT om correct te zijn

Comment

Working...
                                          X