Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Meestal vind ik de 550 niet zo schoon maar als hij met een deftige camera gefotografeerd wordt is hij zeer zeker te pruimen
Vandaag nog een gele gezien toevallig, maakte deel uit van een hele deligatie sportwagens met een Ferrari 328 als aanvoerder, er zat ook nog een 348 tussen, AM V8 Vantage, SLR, Carver allemaal achter elkaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenVandaag nog een gele gezien toevallig, maakte deel uit van een hele deligatie sportwagens met een Ferrari 328 als aanvoerder, er zat ook nog een 348 tussen, AM V8 Vantage, SLR, Carver allemaal achter elkaar1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenverkeerd filmpje
en range ik ben jaloers op je
een ferrari en cabrio
Dit is de juiste link :
Comment
-
Een paar weken geleden ben ik op reis gegaan naar Italië. In 1 van de hotels waar we logeerden overnachtte een ferrariclub.
Ik als autoliefhebber heb natuurlijk een paar foto's genomen en heb een ritje weten te versieren in de ferrari 308GT4. Dit was de eerste keer dat ik plaats kon nemen in een ferrari, en het stelde zeker niet teleur. Prachtige sound!
De foto's:
deel 1
Comment
-
deel 2:
Aanwezige wagens:
-Ferrari 308GT4
-Ferrari 365GTS Daytona?
-Ferrari 328GTS
-Ferrari 330GTC
-Blauwe ferrari, type vergeten
-Porsche Speedster (maar gedurende 1 jaar gebouwd volgens de eigenaar)
-Audi S4 als volgwagen
Kan er me iemand verduidelijken of dit een echte Daytona is, en zijn die andere ferrari's zeldzame beestjes met grote waarde?
En how about de Porsche?
Ik ben namelijk op het gebied van oldtimers een leek.
Thx!
Comment
-
Nice, echte Ferrari's met een ziel
De Porsche is een Speedster 3.2 en inderdaad gebouwd van begin '89 tot eind '89 Het is zelfs een turbolook dus brede heupen.
De lichtblauwe lijkt me een 275 GTS of 330 GTS die dezelfde carrosserie delen. Verschrikkelijk duur ook, eentje in goede staat kost al snel €300.000, de GTC is wat goedkoper.
Comment
-
als je die lichtblauwe bedoeld dan is het een 275 GTS of 330 GTS
moeilijk te zien op de geposte foto's,
dan die andere is inderdaad een Daytona Spyder
maar of het een echte is? & niet een conversion, tja dat kan je niet zo snel zien
daarvoor moet je een paar trucjes weten om er achter te komen, of het s/n van de wagen te pakken krijgen
er zijn maar 120 Spyders gebouwd & ze gaan tegenwoordig toch voor min. €1mil.
tegenover een coupe +/-€300K
dus logischer gewijs zeg ik dat het wel een conversie zal zijn geweest van coupe naar spyder, but you never know
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Enzo Bekijk BerichtenDie lightblauwe is een 330 GTS, deze heeft een iets spintsere neus dan de 275 GTS .
Prachtige wagen
En dit denkt Jeremy Clarkson van de 275 GTS, leuk om eens te lezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Enzo Bekijk BerichtenDie lightblauwe is een 330 GTS, deze heeft een iets spintsere neus dan de 275 GTS .
PM me de nummerplaat van de Daytona "Spider" eens, aan de hand daarvan kan ik je misschien zeggen of het een echte spider is of niet.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Moet wel katastrofaal zijn als je met zoiets de vernieling wordt ingereden door een Gallardo TT van Heffner!
Comment
Comment