Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Mooie foto's, met welke camera zijn deze gemaakt?

Comment

• Meestal vind ik de 550 niet zo schoon maar als hij met een deftige camera gefotografeerd wordt is hij zeer zeker te pruimen

Vandaag nog een gele gezien toevallig, maakte deel uit van een hele deligatie sportwagens met een Ferrari 328 als aanvoerder, er zat ook nog een 348 tussen, AM V8 Vantage, SLR, Carver allemaal achter elkaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        Vandaag nog een gele gezien toevallig, maakte deel uit van een hele deligatie sportwagens met een Ferrari 328 als aanvoerder, er zat ook nog een 348 tussen, AM V8 Vantage, SLR, Carver allemaal achter elkaar
        Ik hoop dat gij niet van die meeting wist?
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Comment

• Porsche 911 vs Ferrari 360CS :

it takes a minute to disconnect the valves & it sounds much louder

Comment

• verkeerd filmpje

en range ik ben jaloers op je

een ferrari en cabrio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                verkeerd filmpje

en range ik ben jaloers op je

een ferrari en cabrio
                idd verkeerd filmpje.

Dit is de juiste link :

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• I will always stay with that sight

Comment

• Een paar weken geleden ben ik op reis gegaan naar Italië. In 1 van de hotels waar we logeerden overnachtte een ferrariclub.
                    Ik als autoliefhebber heb natuurlijk een paar foto's genomen en heb een ritje weten te versieren in de ferrari 308GT4. Dit was de eerste keer dat ik plaats kon nemen in een ferrari, en het stelde zeker niet teleur. Prachtige sound!

De foto's:
                    deel 1

Comment

• deel 2:

Aanwezige wagens:

-Ferrari 308GT4
                      -Ferrari 365GTS Daytona?
                      -Ferrari 328GTS
                      -Ferrari 330GTC
                      -Blauwe ferrari, type vergeten
                      -Porsche Speedster (maar gedurende 1 jaar gebouwd volgens de eigenaar)
                      -Audi S4 als volgwagen

Kan er me iemand verduidelijken of dit een echte Daytona is, en zijn die andere ferrari's zeldzame beestjes met grote waarde?
                      En how about de Porsche?
                      Ik ben namelijk op het gebied van oldtimers een leek.
                      Thx!
                      Last edited by ; 28/09/2008, 17:07.

Comment

• Nice, echte Ferrari's met een ziel

De Porsche is een Speedster 3.2 en inderdaad gebouwd van begin '89 tot eind '89 Het is zelfs een turbolook dus brede heupen.

De lichtblauwe lijkt me een 275 GTS of 330 GTS die dezelfde carrosserie delen. Verschrikkelijk duur ook, eentje in goede staat kost al snel €300.000, de GTC is wat goedkoper.

Comment

• Dit is inderdaad de 930 speedster! Er bestaat ook een 964 speedster die alleen in '94 is gebouwd

Comment

• als je die lichtblauwe bedoeld dan is het een 275 GTS of 330 GTS
                            moeilijk te zien op de geposte foto's,
                            dan die andere is inderdaad een Daytona Spyder
                            maar of het een echte is? & niet een conversion, tja dat kan je niet zo snel zien
                            daarvoor moet je een paar trucjes weten om er achter te komen, of het s/n van de wagen te pakken krijgen
                            er zijn maar 120 Spyders gebouwd & ze gaan tegenwoordig toch voor min. €1mil.
                            tegenover een coupe +/-€300K
                            dus logischer gewijs zeg ik dat het wel een conversie zal zijn geweest van coupe naar spyder, but you never know

Comment

• Die lightblauwe is een 330 GTS, deze heeft een iets spintsere neus dan de 275 GTS .

PM me de nummerplaat van de Daytona "Spider" eens, aan de hand daarvan kan ik je misschien zeggen of het een echte spider is of niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Enzo Bekijk Berichten
                                Die lightblauwe is een 330 GTS, deze heeft een iets spintsere neus dan de 275 GTS .
                                Klopt, nice

Prachtige wagen

En dit denkt Jeremy Clarkson van de 275 GTS, leuk om eens te lezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Enzo Bekijk Berichten
                                  Die lightblauwe is een 330 GTS, deze heeft een iets spintsere neus dan de 275 GTS .

PM me de nummerplaat van de Daytona "Spider" eens, aan de hand daarvan kan ik je misschien zeggen of het een echte spider is of niet.
                                  Kevin?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                                    Kevin?

Comment

• gaat HARD!!

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

430 Scud Novitec 717 pk

Comment

• Ah dat klinkt als muziek in mijn oren

Een enzo heeft zijn gelijke ontmoet met de stock 430 scud maar dit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          gaat HARD!!

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

430 Scud Novitec 717 pk
                                          Neig!

Moet wel katastrofaal zijn als je met zoiets de vernieling wordt ingereden door een Gallardo TT van Heffner!

Comment

Working...
                                          X