Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
-Ferrari 308GT4
-Ferrari 365GTS Daytona?
-Ferrari 328GTS
-Ferrari 330GTC
-Blauwe ferrari, type vergeten
-Porsche Speedster (maar gedurende 1 jaar gebouwd volgens de eigenaar)
-Audi S4 als volgwagen
Kan er me iemand verduidelijken of dit een echte Daytona is, en zijn die andere ferrari's zeldzame beestjes met grote waarde?
En how about de Porsche?
Ik ben namelijk op het gebied van oldtimers een leek.
Thx!
De Daytona is een echte 365 GTS/4 Daytona Spider!!
1974 Ferrari 365 GTB/4 Panther Shooting Break: rebody van panther
eerste foto's van Het Loo van 2002 ofzo?
daarna Bonhams Gstaad auction 2003 of 2004?
dat ding krijgen ze niet echt verkocht
heb hem geloof ik 2 keer op Gstaad gezien in de afgelopen paar jaar, dit jaar dat bij Coys op Monaco EN bij Bonhams Monterey
afwerking op die wagen is niet bepaald goed & ook wel een dieptepunt van Michelotti
was in 2006 door Olzyck gekocht bij RM Monterey auction, daarna natuurljjk dus te koop bij Paul Grant, die had hem meegenomen naar Ferrari 60th & stond dat dit jaar ook bij Bonhams Monaco
Hier heb ik nu niks slecht over te zeggen se! Oh, en over een 355 ook ni btw ... toen wisten ze nog waar ze mee bezig waren.
Alsof ze bij Lambo nog altijd weten waar ze mee bezig zijn?
Meneer Ferrari én Lamborghini liggen beiden omgedraaid in het graf omdat de huidge sportwagens van beide merken geen ziel meer hebben. (buiten de 599 GTB misschien)
Zal wel enkele miljoenen euro's waard zijn denk ik
DAS nu zacht uitgedrukt
zo eentje heeft dit jaar, onverdiend, de nieuwe titel als duurste wagen op veiling verkregen namelijk £5,6M
het vorige record stond op £5,5M voor een Bugatti Royale daterende uit 1987
zo eentje heeft dit jaar, onverdiend, de nieuwe titel als duurste wagen op veiling verkregen namelijk £5,6M
het vorige record stond op £5,5M voor een Bugatti Royale daterende uit 1987
De zwarte van James Coburn was dat zeker
Mijn favoriete Ferrari, de 250 GT Lusso uit '63 van Steve McQueen.
Comment