Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een volledige zwarte enzo is wel vet vind ik

Comment

• Testarossa, die foute eighties

Maar ik denk da'k toch voor de Enzo zou kiezen.

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Dju zeg...

Comment

• Fak. Meer info daarover?

Comment

• Comment

• Haha, gehuurd dan nog.

Comment

• Eerst deden ze dit

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Bende dommekloten. Haal die er dan toch gewoon met een kraan uit...

Comment

• Comment

• Comment

• Ik zag een tijdje terug een Ferrari Dino 246 GT en achteraf op de foto's van het interieur merkte ik dit op ( het rode omcirkelde stuk) heeft iemand een idee waarvoor dit precies dient? Let me know Ferrari lovers!

Comment

• Is dat niet ontgrendeling tankklep-motorkap-kofferklep?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Is dat niet ontgrendeling tankklep-motorkap-kofferklep?
                              even bij eurospares gaan zien :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zanmato Bekijk Berichten
                                Ik zag een tijdje terug een Ferrari Dino 246 GT en achteraf op de foto's van het interieur merkte ik dit op ( het rode omcirkelde stuk) heeft iemand een idee waarvoor dit precies dient? Let me know Ferrari lovers!

Meer foto's graag !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zanmato Bekijk Berichten
                                  Ik zag een tijdje terug een Ferrari Dino 246 GT en achteraf op de foto's van het interieur merkte ik dit op ( het rode omcirkelde stuk) heeft iemand een idee waarvoor dit precies dient? Let me know Ferrari lovers!

Knappe zetels! Daytona Style!

Comment

• Op aanvraag wat meer foto's van deze prachtige Dino 246 GT

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                        die was onlangs om 1u 's nachts een paar keer door Heule aant scheuren

Comment

• euh.. speciaal :

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X