Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
      Magnifiek! Woordenloos...

Comment

• ja die suv ziet er zalig uit.
        acura/honda?

Comment

250 GT Berlinetta SWB en Spider California SWB

Die met zijn Enzo voelt zich waarschijnlijk maar een idioot naast die echte Ferraris

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
            250 GT Berlinetta SWB en Spider California SWB

Die met zijn Enzo voelt zich waarschijnlijk maar een idioot naast die echte Ferraris
            <-----"wil gerust die idioot zijn"
            2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
            2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
            2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
              ja die suv ziet er zalig uit.
              acura/honda?
              hi hi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

TDF s/n 1385GT
                das van met de Ferrari 60th dat ik haar gezien heb & morgen zie ik haar weer

Comment

• What a beauty

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Enzo Bekijk Berichten
                    Heb je soms meer info over deze 250 GTE ? Interieur is echt uniek !
                    Nee, sorry. Heb die foto's gevonden in 1 van de albums van een Amerikaans Alfa-forum, maar daar stond niks van info bij.

Misschien dat Dj Dirk meer weet
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Comment

• goes like stink

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Bron: petrolhead.nl

Eind 2009 of begin 2010 komt de opvolger van de Ferrari F430 op de markt. Op het net gonst het van de geruchten over deze nieuwe Italiaan.

De auto wordt volgens de geruchten een stuk lichter dan de huidige F430 en zelfs lichter dan de Scuderia. Rond de 1200 kilo moet de nieuwe Ferrari gaan wegen. Door de gewichtsbesparing moet het brandstofverbruik en dus de CO2-uitstoot worden teruggedrongen.

De F430 was een doorontwikkeling van de 360 Modena. De opvolger, die in Maranello bekend staat onder de naam F142, wordt een geheel nieuw model. Met waarschijnlijk ook een geheel nieuw ontwerp. De Spider met het stoffen dak wordt volgens veel bronnen vervangen door een versie met een stalen klapdak, zoals de California dat ook heeft.

De middenmotor wordt wederom een V8, het is alleen nog niet duidelijk of hier turbo’s aan worden gehangen. Wel wordt er gebruik gemaakt van directe benzine injectie en ook het terugwinnen van remenergie is waarschijnlijk een toegepaste techniek om torqueverlies tijdens het opschakelen te compenseren.

Comment

• Hardtop... Niet doen gasten, toch niet de Spider!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                              TDF s/n 1385GT
                              das van met de Ferrari 60th dat ik haar gezien heb & morgen zie ik haar weer
                              ze is gisteren afgehammered op £2,050,000 & gaat naar china off all places

Comment

oh no !

Wat vind je er slecht aan?
                                nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                  Nee, sorry. Heb die foto's gevonden in 1 van de albums van een Amerikaans Alfa-forum, maar daar stond niks van info bij.

Misschien dat Dj Dirk meer weet
                                  niet onmiddelijk, kan wel eens rondpokke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                                    ze is gisteren afgehammered op £2,050,000 & gaat naar china off all places
                                    Er zullen er de komende jaren nog veel naar China vertrekken denk ik.

Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                    Dat het Novitec is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      Er zullen er de komende jaren nog veel naar China vertrekken denk ik.

.
                                      mja, al dat modern spul mogen ze van mijn part gerust hebben
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                        1 Ik vind het lelijk
                                        2 Een cs is te goed om te tunen, ik zou het bij een gewone al niet doen, maar bij een cs zeker niet.

Comment

1 Ik vind het lelijk
                                          2 Een cs is te goed om te tunen, ik zou het bij een gewone al niet doen, maar bij een cs zeker niet.
                                          +1

Van een CS moet je afblijven.

Comment

Working...
                                          X