Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
Die met zijn Enzo voelt zich waarschijnlijk maar een idioot naast die echte Ferraris
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten250 GT Berlinetta SWB en Spider California SWB
Die met zijn Enzo voelt zich waarschijnlijk maar een idioot naast die echte Ferraris2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenja die suv ziet er zalig uit.
acura/honda?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
das van met de Ferrari 60th dat ik haar gezien heb & morgen zie ik haar weer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Enzo Bekijk BerichtenHeb je soms meer info over deze 250 GTE ? Interieur is echt uniek !
Misschien dat Dj Dirk meer weet
Comment
-
-
Bron: petrolhead.nl
Eind 2009 of begin 2010 komt de opvolger van de Ferrari F430 op de markt. Op het net gonst het van de geruchten over deze nieuwe Italiaan.
De auto wordt volgens de geruchten een stuk lichter dan de huidige F430 en zelfs lichter dan de Scuderia. Rond de 1200 kilo moet de nieuwe Ferrari gaan wegen. Door de gewichtsbesparing moet het brandstofverbruik en dus de CO2-uitstoot worden teruggedrongen.
De F430 was een doorontwikkeling van de 360 Modena. De opvolger, die in Maranello bekend staat onder de naam F142, wordt een geheel nieuw model. Met waarschijnlijk ook een geheel nieuw ontwerp. De Spider met het stoffen dak wordt volgens veel bronnen vervangen door een versie met een stalen klapdak, zoals de California dat ook heeft.
De middenmotor wordt wederom een V8, het is alleen nog niet duidelijk of hier turbo’s aan worden gehangen. Wel wordt er gebruik gemaakt van directe benzine injectie en ook het terugwinnen van remenergie is waarschijnlijk een toegepaste techniek om torqueverlies tijdens het opschakelen te compenseren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk BerichtenTDF s/n 1385GT
das van met de Ferrari 60th dat ik haar gezien heb & morgen zie ik haar weer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenNee, sorry. Heb die foto's gevonden in 1 van de albums van een Amerikaans Alfa-forum, maar daar stond niks van info bij.
Misschien dat Dj Dirk meer weet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenze is gisteren afgehammered op £2,050,000 & gaat naar china off all places
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenWat vind je er slecht aan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenEr zullen er de komende jaren nog veel naar China vertrekken denk ik.
.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenWat vind je er slecht aan?
2 Een cs is te goed om te tunen, ik zou het bij een gewone al niet doen, maar bij een cs zeker niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten1 Ik vind het lelijk
2 Een cs is te goed om te tunen, ik zou het bij een gewone al niet doen, maar bij een cs zeker niet.
Van een CS moet je afblijven.
Comment
Comment