Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Typ eens in in google: 540K Special Roadster

En kom dan nog eens beweren dat de Gullwing de knapste is

Ik ken die auto wel hoor, maar vind dat soort auto's niet zo mooi.
    Geef mij maar auto's uit de jaren '50, '60 en '70

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
      zoiets heet een forum

duuuuuuuuh maar welk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
        duuuuuuuuh maar welk
        ferrarichat
        lambopower

Comment

• 1e ken ik maar tks voor de 2e

Comment

• Comment

• Daar moet ge helaas voor inloggen op ferrarichat

Comment

• Ski-tripje doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                  Daar moet ge helaas voor inloggen op ferrarichat
                  Het is wel de moeite...

Comment

• Comment

• Comment

• Ik zag daar net dat de testarossa's maar 40k euro kosten met soms maar 18k op de teller. (bouwjaar 1989 enzo...) Is dit niet wat weinig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                          Ik zag daar net dat de testarossa's maar 40k euro kosten met soms maar 18k op de teller. (bouwjaar 1989 enzo...) Is dit niet wat weinig?
                          Rond de 45-50k is wel een correcte prijs daarvoor ja.

Waar ik vooral van verschiet is dat een F355 in dezelfde prijsklasse zit momenteel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten

Comment

Ik zag daar net dat de testarossa's maar 40k euro kosten met soms maar 18k op de teller. (bouwjaar 1989 enzo...) Is dit niet wat weinig?
                              nee, wie wilt ook zo een ding...

Comment

• denken jullie dat de F430 binnen pakweg 2 jaar ongeveer op hetzelfde prijniveau zullen gezakt zijn zoals de 360 nu? +-100k of zelfs iets minder?
                                Ik heb ooit eens gehoord dat er een bepaalde generatie ferrari's niet zo betrouwbaar waren? Welke zou men hier bedoeld hebben?

Comment

• Ik denk dat niet, lijkt me onwaarschijnlijk.

Comment

denken jullie dat de F430 binnen pakweg 2 jaar ongeveer op hetzelfde prijniveau zullen gezakt zijn zoals de 360 nu? +-100k of zelfs iets minder?
                                    Ik heb ooit eens gehoord dat er een bepaalde generatie ferrari's niet zo betrouwbaar waren? Welke zou men hier bedoeld hebben?

Over 2 jaar nog niet, pak over 5 of 6, als de opvolger van de 430 aan zijn laatste jaren bezig is zoals de 430 nu. Maar dan rond de 110 ofzo omdat alles duurder wordt. Ferrari's zijn altijd onbetrouwbaar geweest denk ik, alleen de laatste modellen worden steeds beter, ik zou zeggen dat het vanaf de 355 wel te doen is.

Comment

• De 430's gaan momenteel nog veel geld en dat zal nog wel even zo blijven denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                        Rond de 45-50k is wel een correcte prijs daarvoor ja.

Waar ik vooral van verschiet is dat een F355 in dezelfde prijsklasse zit momenteel!

Die is toch hetzelfde gebleven. Of jij moest andere voorbeelden zien van eindhoven airport ofzo die zijn altijd cheaper en ik vertrouw dat zaakje niet.

Comment

• Echt. Als ik één Ferrari zou willen is het deze wel!

Comment

Working...
                                          X