Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• http://209.85.229.132/search?q=cache...ient=firefox-a

Dit lijkt me een valabel antwoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
      Rood natuurlijk. Dat is bijvoorbeeld ook altijd al de kleur geweest van de F1-Ferrari's.

Geel is gewoon het alternatieve rood voor mensen die geen rode Ferrari willen maar toch willen opvallen.

DE kleur voor een Ferrari imo is zwart

eum nee het is geel zoals ik in het linkje las net hierboven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raydox Bekijk Berichten
        eum nee het is geel zoals ik in het linkje las net hierboven.
        Ferrari's red comes about due to the way the sport began, where each country was assigned a colour and the red for Ferrari has remained. Red was assigned to Italian cars, Green to English, Blue to France and so on. Canary yellow as seen on the Prancing Horse emblem could be classed as Ferrari's official colour as it symbolised the town of Modena.
        Hier wordt ik niet veel wijzer uit.

Rood is de Ferrari-kleur omdat het zo begon in de autosport, maar geel zogezegd de officiële kleur omdat het staat voor Modena?

Comment

• Geel = Ferrari (Modena)

Rood is enkel omdat Italiaanse racewagens rood waren. Net als Alfa, Maserati,... Hetzelfde verhaal waarom Audi/Benz/BMW zilver zijn, en Renault Blauw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Geel = Ferrari (Modena)

Rood is enkel omdat Italiaanse racewagens rood waren. Net als Alfa, Maserati,... Hetzelfde verhaal waarom Audi/Benz/BMW zilver zijn, en Renault Blauw
            Exact. Vandaar ook de gele achtergrond bij het steigerend paard. Oorspronkelijk was het wit. Maar Enzo Ferrari voegde er geel, zoals gezegd de kleur van Modena, bij.

Comment

• Gele Ferrari's

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raydox Bekijk Berichten
                    hey allemaal

kan iemand we vertellen wat nu de officiele kleur van ferrari is ? geel of rood ?
                    Ik denk geel tenminste een persoon in questie die een ferrari rijd zei tegen me dat het de kleur geel is. Andere zeggen dan weer rood kijk alle ferraris zijn rood.

mijn redenering is geel omdat deze kleur in op het loge prijkt. en rood de kleur van marlboro is die al zo lang de race wagens van ferrari sponsert.

wat denken jullie ?
                    heel simpel
                    de kleur is GEEL
                    geel is de kleur van Modena waar Enzo geboren is & waar hij de fabriek begonnen heeft
                    de race wagens zijn rood omdat rood de nationale kleur van Italië is
                    in die tijd waren er nog geen sponsors & reden de wagens in de kleuren van hun land daarmee dat al de gekende wagens van die periode rood zijn vanwege de race geschiedenis
                    het is zelfs zo dat de meeste ferrari straatwagens van begin jaren 50 niet rood werden geleverd dat was zelfs maar een kleinder gedeelte

Comment

• Rood is de kleur van Porsche trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Geel = Ferrari (Modena)

De Belgische kleur was geel trouwens

Antwerpen is't Stad
                        en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                          Gele Ferrari's
                          HELD.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              Prijs per km?

Comment

• Zo overdreven zalig.
                                13 jaar oud design ondertussen...

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• F50

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Is dat de 575M Superamerica?

Die wil ik zo hard!

Comment

Working...
                                          X