Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenRood natuurlijk. Dat is bijvoorbeeld ook altijd al de kleur geweest van de F1-Ferrari's.
Geel is gewoon het alternatieve rood voor mensen die geen rode Ferrari willen maar toch willen opvallen.
DE kleur voor een Ferrari imo is zwart
eum nee het is geel zoals ik in het linkje las net hierboven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door raydox Bekijk Berichteneum nee het is geel zoals ik in het linkje las net hierboven.Ferrari's red comes about due to the way the sport began, where each country was assigned a colour and the red for Ferrari has remained. Red was assigned to Italian cars, Green to English, Blue to France and so on. Canary yellow as seen on the Prancing Horse emblem could be classed as Ferrari's official colour as it symbolised the town of Modena.
Rood is de Ferrari-kleur omdat het zo begon in de autosport, maar geel zogezegd de officiële kleur omdat het staat voor Modena?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGeel = Ferrari (Modena)
Rood is enkel omdat Italiaanse racewagens rood waren. Net als Alfa, Maserati,... Hetzelfde verhaal waarom Audi/Benz/BMW zilver zijn, en Renault Blauw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door raydox Bekijk Berichtenhey allemaal
kan iemand we vertellen wat nu de officiele kleur van ferrari is ? geel of rood ?
Ik denk geel tenminste een persoon in questie die een ferrari rijd zei tegen me dat het de kleur geel is. Andere zeggen dan weer rood kijk alle ferraris zijn rood.
mijn redenering is geel omdat deze kleur in op het loge prijkt. en rood de kleur van marlboro is die al zo lang de race wagens van ferrari sponsert.
wat denken jullie ?
de kleur is GEEL
geel is de kleur van Modena waar Enzo geboren is & waar hij de fabriek begonnen heeft
de race wagens zijn rood omdat rood de nationale kleur van Italië is
in die tijd waren er nog geen sponsors & reden de wagens in de kleuren van hun land daarmee dat al de gekende wagens van die periode rood zijn vanwege de race geschiedenis
het is zelfs zo dat de meeste ferrari straatwagens van begin jaren 50 niet rood werden geleverd dat was zelfs maar een kleinder gedeelte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGeel = Ferrari (Modena)
Rood is enkel omdat Italiaanse racewagens rood waren. Net als Alfa, Maserati,... Hetzelfde verhaal waarom Audi/Benz/BMW zilver zijn, en Renault Blauw
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Is dat de 575M Superamerica?
Die wil ik zo hard!
Comment
Comment