Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
er zijn in totaal 34 Testa Rossa's gebouwd
MAAR als we zuiver over de 250 Testa Rossa pontoon fendered gaan praten zijn het er 21
een van de beste boeken die er hierover is is:
Ferrari Testa Rossa V12 by Joel E. Finn uit 1979
er is een herdruk door Motorbooks International gemaakt in 2003 ISBN 0-7603-1735-6
een absolute aanrader kost iets van een US$30 ofzo
mijn bronnen zijn bovenvermeld boek & Cavallino (Bluemel) om mee te beginnen, ik kan nog wel wat extra literatuur & referentie's erbij halen als je wilt
dus ga er maar vanuit dat ik correct ben
Men hoopt meer dan 11 miljoen dollar te vangen voor deze zeer exclusieve Ferrari. Van de 250 Testa Rossa werden in 1957 en 1958 slechts 22 units gemaakt, het exemplaar dat op 17 mei wordt aangeboden heeft chassisnummer 0714TR.
Men hoopt meer dan 11 miljoen dollar te vangen voor deze zeer exclusieve Ferrari. Van de 250 Testa Rossa werden in 1957 en 1958 slechts 22 units gemaakt, het exemplaar dat op 17 mei wordt aangeboden heeft chassisnummer 0714TR.
Tja, autoblog, die durven wel vaker vanalles te schrijven
ik ken er een paar van de US site waar ik wel eens mee op stap ga.
maar zonder een concrete duidelijke referentie, wat autoblog absoluut op dit gebied niet is, zeg ik 21 stuks gebouwd
Comment