Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Zo'n Ferrari 599 GTB Fiorano is anders ook een erg lekkere auto, heb gister een filmpje gemaakt van opstarten en optrekken >
        http://www.youtube.com/watch?v=dURMYz-Im00&feature=channel_page

Comment

• Vanmiddag even bij FMA in Wijnegem gaan kijken. Er staan 2 California's binnen.
          I'm not impressed. Voorkant kan er nog wel door, maar die achterkant en interieur zitten er imo volledig naast.

Comment

• Een matgroene 456:

Comment

• Sta me toe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                Vanmiddag even bij FMA in Wijnegem gaan kijken. Er staan 2 California's binnen.
                I'm not impressed. Voorkant kan er nog wel door, maar die achterkant en interieur zitten er imo volledig naast.
                ben er daarstraks nog langs gereden
                ze niet zien staan, stonden wel een pak wagens op de parking
                enige nieuwe interessante kleuren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                  ben er daarstraks nog langs gereden
                  ze niet zien staan, stonden wel een pak wagens op de parking
                  enige nieuwe interessante kleuren?
                  Niets bijzonder. 1 donkerblauwe en 1 zwarte.
                  Voor de rest stond er nog een 599, Scaglietti en een zwarte 430 Scuderia, die volgens mij klaarstond om afgehaald te worden. Was wel erg knap samengesteld, full-black eigelijk. Zonder striping.

Comment

• Ferrari Challenge Stradale with a serious exhaust note taking off, taking a right, and nailing the gas while out of sight. Turn up the volume and listen till...

geluid

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                          Vind standaard velgen véél knapper

Comment

• Ik zou die nemen, direct.

Comment

• Ik vind deze in ieder geval pakken beter dan de goudkleurige exemplaren die je af en toe tegenkomt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                360>>>>430 imho.
                                ahja? ik hoor dikwijls dat de 360 nogal wat gebreken heeft (ook via topgear....)

Comment

• Met die uitspraak doelde ik niet op techniek en prestaties, ik had het enkel over het esthetische aspect van beide wagens. Technisch gezien zal de F430 sowieso de betere wagen zijn.

Comment

• En als je een 360cs tegen een 'gewone' F430 zet ?

Comment

• Goh ik heb er geen idee van, maar als je weet wat voor technologie er in de F1-versnellingsbak van de F430 zit....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                        En als je een 360cs tegen een 'gewone' F430 zet ?
                                        De f430 nog steeds denk ik, die heeft meer pk's meer koppel, een snellere versnellingsbak, manetinno, en een e-diff.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                          En als je een 360cs tegen een 'gewone' F430 zet ?
                                          360CS...ik denk dat ze min of meer gelijk zijn, maar de F430 zou in het nadeel zijn met zijn bridgestone's

Comment

Working...
                                          X