Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
      das dan van Antwerpen & weet de Kaaien nie zijn
      Ik weet alleen de nummerkes ni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        Ik wist niet dat de Superamerica ook in België werd verkocht?? En zie ik dat goed en is er een Belg die zich de trotse eigenaar van een Enzo mag noemen? Hoeveel Enzo's rijden er in België ongeveer?
        eurh, natuurlijk zijn er SA's in Belgie verkocht, die zijn over de hele wereld verkocht

en int begin waren er 6 Enzo's in belgie, daarvan is er al zeker eentje terug naar NL verkocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
          Ik weet alleen de nummerkes ni
          ze staan er toch op

en daarbij in de richting waar ze u naar toe hadde gestuurd da had ge nu toch wel zelf kunnen raden dat daar nix ging zijn
          da is alleen haven daarachter

Comment

• Mooie foto's mensen, ik wil meer Enzo zien!

Comment

ze staan er toch op

en daarbij in de richting waar ze u naar toe hadde gestuurd da had ge nu toch wel zelf kunnen raden dat daar nix ging zijn
              da is alleen haven daarachter

Ik wist tenminste dat ze naar Antwerpen kwamen .

Comment

Ik wist niet dat de Superamerica ook in België werd verkocht?? En zie ik dat goed en is er een Belg die zich de trotse eigenaar van een Enzo mag noemen? Hoeveel Enzo's rijden er in België ongeveer?

ik denk dat er 6 superamerica's waren ofzo

Crazy. ééntje deed zijn dak toe...ahzo cool

Comment

• Steven

die SWB is toch nen echte
                  had me in nrplaat vergist
                  deze is s/n 2321GT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                    ik denk dat er 6 superamerica's waren ofzo

Crazy. ééntje deed zijn dak toe...ahzo cool
                    3 SA's

Comment

• 12345

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten

Ik wist tenminste dat ze naar Antwerpen kwamen .
                        elaba, ik was wel aant werke éh en toch heb ik ze nog in Brugge & Brussel zien staan

Comment

3 SA's
                          allé, dat kan ook. Twas in ieder geval enorm veel voor mij, want ik had er nog geen gezien

Digitale Camera wilt precies geen foto's uploaden naar mijn pc . Dan maar een crappy sfeerbeeldje van de gsm

Last edited by ; 12/06/2007, 15:23.

Comment

• Comment

• niet alledaags zo een F40, F50 en Enzo achter elkaar...
                              Natuurlijk die andere zijn ook prachtig!

die gele, is dat een 250GTO ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                die gele, is dat een 250GTO ?
                                250 SWB

Comment

• Trouwens de zaligste auto die er stond was voor mij die blauwgrijze 512TR

Raar, omdat hij eigenlijk niets is ivgl met al dat ander geweld, maar toch was het mijn favoriet. Iemand daar toevallig een mooie foto van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                    250 SWB

bedankt!!!!!

Comment

eurh, natuurlijk zijn er SA's in Belgie verkocht, die zijn over de hele wereld verkocht

en int begin waren er 6 Enzo's in belgie, daarvan is er al zeker eentje terug naar NL verkocht
                                      Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de SA hoofdzakelijk voor de niet-Europese markt was bestemd. Vandaar ook mijn verwondering dat die hier ook rondrijden.

Comment

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de SA hoofdzakelijk voor de niet-Europese markt was bestemd. Vandaar ook mijn verwondering dat die hier ook rondrijden.
                                        niet noodzakelijk
                                        hij is een gelimieteerde versie, je moest toestemming van de fabriek krijgen om hem te kopen
                                        maar hij was wel "beschikbaar" in elk land
                                        inderdaad door de benaming SA is hij wel meer US oriented & al de eerste zijn ook naar ginder gegaan, hij is ook eerst in de US een paar dagen voor Pebble Beach in een private viewing aan potentiele klanten getoond (prototype toen nog)

Comment

• Ben er ook langsgeweest en nog even met Rami gesproken. Heb enorm veel foto's genomen en vooral alle wagens die vertrekken op filmpjes. Spijtig genoeg wel allemaal gsm kwaliteit maar toch....

Ik zet ze mss vanavond als ik thuis ben nog online en anders zal het iets zijn voor morgen middag.

Antwerpen is't Stad
                                          en al de rest is parking!!

Comment

Working...
                                          X