Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
    Steven

die SWB is toch nen echte
    had me in nrplaat vergist
    deze is s/n 2321GT
    Dat had ik ondertussen gevonden via de namen op de zijkant van de auto.
    Dan nog geen gewone SWB (alu) volgens de H.Raab boek.
    zal dan wel eens vragen achter de ontbrekende chassisnummers wanneer mijn lijstje gemaakt is.

PS : dank u voor de cataloog !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
      Dat had ik ondertussen gevonden via de namen op de zijkant van de auto.
      Dan nog geen gewone SWB (alu) volgens de H.Raab boek.
      zal dan wel eens vragen achter de ontbrekende chassisnummers wanneer mijn lijstje gemaakt is.

PS : dank u voor de cataloog !!!

no prob

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
        3 SA's
        Waren er geen 4x SA
        XXX-559 : 143612
        MV 575 : 144235
        GMK 388 : 145121
        68945 (L) : 144584

Comment

• heb er zeker 3 gezien

mja, wete, ik was er wer lustig los op aant tetteren, dus tja

Comment

• tja voor mij was 't eigenlijk een vrij frustrerend dag... ik had me heel den tijd zitten verheugen op die F50 en 288 GTO en dan blijkt dat de helft van de wagens niet meer naar Brussel komt

de F40's, Enzo, F50, 288 GTO, 275's en nog een paar heb ik dus niet gezien

anywayz toch een fotobijdrage van mijnentwege van de wagens die ik wel gezien heb:

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• 550 > 599

Comment

• De 550/575 ziet er echt ouderwets uit naast de 599. Vooral de meer naar voor geplaatste vooras op de 599 vind ik mooier. De oudere Ferrari's hebben dikwijls nogal een lange overhang vooraan. De achterkant van de vorige generatie Ferrari's, begint ook wel redelijk gedateerd te geraken in vergelijking met de nieuwe.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• 575

Comment

• Zonder dit topic of iets anders gelezen te hebben over deze rondrit, werd ik in de buurt van Aalst voorbijgereden door een 30-tal Ferrari's, waaronder de F40 en F50. 's Avonds zie ik er toevallig enkele rijden in antwerpen centrum, en ben er achteraan gegaan tot aan de kaaien, waar de rest ook met mondjesmaat toekwam, jawadde. Fototoestel zat gelukkig in de wagen, hier zijn enkele beelekes..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                              Trouwens de zaligste auto die er stond was voor mij die blauwgrijze 512TR Iemand daar toevallig een mooie foto van?
                              Is de witte ook goed ? (of het 512TR of Testarossa is laat ik in het midden (vroeger wist ik dat allemaal wel).

Comment

• Testarossa.

Comment

• De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

zalig video van 60 jaar ferrari nu in holland.

Soundbakken open zetten kan leiden tot ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Die poep blijft toch magistraal

Comment

Mijn favo kleurencombo

Comment

Ik weet het dus nog altijd niet he Soms liever een 575 (imo mooier dan een 550), soms liever een 599.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                          Ik weet het dus nog altijd niet he Soms liever een 575 (imo mooier dan een 550), soms liever een 599.
                                          Heb in Brugge nog eens uitgebreid rond een 599 staan draaien. Die zwarte met rood interieur.

En echt hé... Als ik dan naar een 550 kijk Een Maranello is 1000x tijdlozer en heef ZO veel meer klasse.

550

Challenge Stradale > 550 > 575 > 997 Turbo () > 'de rest'

Comment

Working...
                                          X