Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik wil hem wel in zwart ofzo, deze kleurencombinatie is niet echt m'n ding... voor de pk-winst alleen al

Comment

• M5 of rs6 ok maar toch geen...

Comment

• Wat is er mis met een pontiac Fiero met dakdrager?

Comment

• Gisteren wast op National Geographic een documentaire over het ferrari-complex in maranello en meer bepaald over hoe de 599GTB Fiorano gemaakt wordt. Twas nog interessant en leuk om zien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            Gisteren wast op National Geographic een documentaire over het ferrari-complex in maranello en meer bepaald over hoe de 599GTB Fiorano gemaakt wordt. Twas nog interessant en leuk om zien!
            Dat dorpje is zo tof

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
              Dat dorpje is zo tof
              De documentaire ook gezien?

Comment

De documentaire ook gezien?
                Nee, ooit is tegengekomen, zenden ze het nog 'n keertje uit?

Comment

Geen idee, check de komende week de tv-gids en wie weet. Ik heb het wel op harde schijf staan op tv, maar ik kan dit nog niet overzetten op DVD aangezien ik de juiste kabel nog niet heb.

Comment

Geen idee, check de komende week de tv-gids en wie weet. Ik heb het wel op harde schijf staan op tv, maar ik kan dit nog niet overzetten op DVD aangezien ik de juiste kabel nog niet heb.
                    Allesinds al bedankt naamgenoot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                      M5 of rs6 ok maar toch geen...

das een legendarische foto, die kom je regelmatig tegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Wat is er mis met een pontiac Fiero met dakdrager?
                        ow dan heb ik hem in een verkeerd topic gezet

Comment

Mocht je de documentaire over de productie van de 599 GTB Fiorano ook nog willen zien. Hier de tijden van de herhalingen op National Geographic;
                          18 april, 22.30 uur
                          19 april, 2.00 uur
                          22 april, 23.00 uur
                          23 april, 4.00 uur
                          25 april, 14.00 uur
                          26 april, 3.00 uur
                          30 april, 13.00 uur
                          1 mei, 3.00 uur
                          6 mei, 2.00 uur

Bron: http://www.autogespot.com/index.php?id=170

Ik weet wel niet of die uren (ook) voor België gelden, aangezien het een Nederlandse website is.

Comment

• WHY

Niet alleen Benzen fikken lekker, in Almelo was het gisteren ook al geen feestdag voor autoliefhebbers.
                            Op de Bleskolksingel (wie kent die niet) in Almelo merkt de bestuurder op dat er vlammen onder de motorkap vandaan kwamen. De bestuurder parkeerde de 599 GTB Fiorano daarop in de berm. Helaas kwam de brandweer te laat om de 599 nog te redden en de voorkant van de auto brandde compleet uit.
                            De eigenaar schijnt de Nederlandse dhr. Merksteijn te zijn, die gelukkig voor hem ook nog andere Ferrari’s bezit waaronder een FXX.
                            Mini-Update: we hebben nog een filmpje van de 599 GTB Fiorano tijdens de Ferrari Relay.

Foto’s: Ronald Gijsbers

Bron: Autoblog.nl

Comment

• vurig rood

just kiddin

echt zonde, hoe kan die nu zo spontaan beginnen branden? Gelukkig heeft de 'on'fortuinlijke eigenaar het overleefd.

Comment

• Olielek, benzinelek, kortsluiting, oververhitte remschijven,....

Comment

• kortsluiting had ik ook wel kunnen vinden, maar benzine lek of olielek bij een nagelnieuwe auto?

Ofwel hebben ze die de vrijdagnamiddag of de maandagmorgen gemaakt

Verhitte remschijven... Zo'n 599 gtb heeft toch al serieuze remschijven, dus ze zullen toch wel wat warmte moeten kunnen verdragen.

Comment

• kortsluiting is mss nog het meest voor de hand liggend

Je zal het nooit weten he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                                      kortsluiting had ik ook wel kunnen vinden, maar benzine lek of olielek bij een nagelnieuwe auto?

Ofwel hebben ze die de vrijdagnamiddag of de maandagmorgen gemaakt

Verhitte remschijven... Zo'n 599 gtb heeft toch al serieuze remschijven, dus ze zullen toch wel wat warmte moeten kunnen verdragen.
                                      Het blijven italianen he...

Hoeveel Murcielago's en Gallardo's zijn er al afgefikt?

Comment

• Ze kunnen ook niet goed tegen paaltjes

Comment

• Amai, maak dat mee

Knalrood staat de 599 wel niet, nu kan hij zijn nieuwe in bordeaux nemen.

Comment

Working...
                                          X