ik wil hem wel in zwart ofzo, deze kleurencombinatie is niet echt m'n ding... voor de pk-winst alleen al
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenGisteren wast op National Geographic een documentaire over het ferrari-complex in maranello en meer bepaald over hoe de 599GTB Fiorano gemaakt wordt. Twas nog interessant en leuk om zien!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDat dorpje is zo tof
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDe documentaire ook gezien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenNee, ooit is tegengekomen, zenden ze het nog 'n keertje uit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenGeen idee, check de komende week de tv-gids en wie weet. Ik heb het wel op harde schijf staan op tv, maar ik kan dit nog niet overzetten op DVD aangezien ik de juiste kabel nog niet heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenM5 of rs6 ok maar toch geen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat is er mis met een pontiac Fiero met dakdrager?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenNee, ooit is tegengekomen, zenden ze het nog 'n keertje uit?
18 april, 22.30 uur
19 april, 2.00 uur
22 april, 23.00 uur
23 april, 4.00 uur
25 april, 14.00 uur
26 april, 3.00 uur
30 april, 13.00 uur
1 mei, 3.00 uur
6 mei, 2.00 uur
Bron: http://www.autogespot.com/index.php?id=170
Ik weet wel niet of die uren (ook) voor België gelden, aangezien het een Nederlandse website is.
Comment
-
WHY
Niet alleen Benzen fikken lekker, in Almelo was het gisteren ook al geen feestdag voor autoliefhebbers.
Op de Bleskolksingel (wie kent die niet) in Almelo merkt de bestuurder op dat er vlammen onder de motorkap vandaan kwamen. De bestuurder parkeerde de 599 GTB Fiorano daarop in de berm. Helaas kwam de brandweer te laat om de 599 nog te redden en de voorkant van de auto brandde compleet uit.
De eigenaar schijnt de Nederlandse dhr. Merksteijn te zijn, die gelukkig voor hem ook nog andere Ferrari’s bezit waaronder een FXX.
Mini-Update: we hebben nog een filmpje van de 599 GTB Fiorano tijdens de Ferrari Relay.
Foto’s: Ronald Gijsbers
Bron: Autoblog.nl
Comment
-
kortsluiting had ik ook wel kunnen vinden, maar benzine lek of olielek bij een nagelnieuwe auto?
Ofwel hebben ze die de vrijdagnamiddag of de maandagmorgen gemaakt
Verhitte remschijven... Zo'n 599 gtb heeft toch al serieuze remschijven, dus ze zullen toch wel wat warmte moeten kunnen verdragen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichtenkortsluiting had ik ook wel kunnen vinden, maar benzine lek of olielek bij een nagelnieuwe auto?
Ofwel hebben ze die de vrijdagnamiddag of de maandagmorgen gemaakt
Verhitte remschijven... Zo'n 599 gtb heeft toch al serieuze remschijven, dus ze zullen toch wel wat warmte moeten kunnen verdragen.
Hoeveel Murcielago's en Gallardo's zijn er al afgefikt?
Comment
Comment