Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vent wiens 599 is afgebrand krijgt een nieuwe van Ferrari. Is samen met z'n broer goede klant daar, ze hebben zo'n 25 Ferrari's, waaronder FXX.
    1982 BMW E28 528i
    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• fuck yeah maat zo wil ik er ene

Comment

• Gisteren LH zijn F430 Spider gezien in downtown ST, die gast heeft toch wel een magnifiek wagenpark (F430 Spider, G55K AMG, Conti GT()). Hij had z'n manettino wel op snow and ice staan, mietje

Comment

• Leif Hoste ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
            Leif Hoste ?
            Leif Hoste in ST?

Die heeft trouwens een Corvette C6.

LH is een richass mofo' van de streek, de enige in de hele buurt met een tof wagenpark trouwens.

Comment

Leif Hoste ?
              Daar komt ie met zijn loon niet aan hoor.

Comment

• ok then me who the fuck LH is mkay

Hoe moete kik da nu rieken

Comment

ok then me who the fuck LH is mkay

Hoe moete kik da nu rieken
                  Luc Heusdens

Comment

• gelukzak

alle vooruit ik ken hem niet

Comment

• onze 'ride" van het voorbije weekend. En wat voor een, ik mis 'm nu al...

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                            Met wannes rambo op de achtergrond!

Hoe zitten de zetels op lange afstanden trouwens? Die hebben precies niet zoveel zijdelingse steun voor uw benen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                              Met wannes rambo op de achtergrond!

Hoe zitten de zetels op lange afstanden trouwens? Die hebben precies niet zoveel zijdelingse steun voor uw benen?
                              Ferrari is zo comfortabel als een Limo bij wijze van spreken

Serieus, echt voor een pure exoot/sportwagen is dat een aangenaam genot en comfort om daarmee te rijden. Plaats, goede zetels, geen storende geluiden, met de spyder geen last van wind ed, geen pijn in spieren ofzo, niks. Echt te zalig!

Comment

• pfoeh!!!!

hoe zijn jullie daaraan geraakt???

gehuurd???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                                  pfoeh!!!!

hoe zijn jullie daaraan geraakt???

gehuurd???
                                  nope, gewoon gekocht. Je leeft maar een keer.

Comment

• in monaco dan??

of woont er iemand van het forum stiekem op de ultieme plaats in de wereld???

moet je me toch wel eens uitleggen want het intrigeert me wel...

Comment

• een filmpje van de 360 Modena (Coupé) in een tunnel toen

Comment

• echt , die ferrari's hebben me helemaal in hun ban...dat is het beste wat mij op auto gebied ooit is overkomen...
                                        en zo comfortabel ik dacht echt dat het een giftig geschenk zou zijn , omdat de eigenaar er zelf niet wou mee rijden, maar niks is minder waar!! Vanaf nu ga ik nooit meer met het vliegtuig op verlof

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                          echt , die ferrari's hebben me helemaal in hun ban...dat is het beste wat mij op auto gebied ooit is overkomen...
                                          en zo comfortabel ik dacht echt dat het een giftig geschenk zou zijn , omdat de eigenaar er zelf niet wou mee rijden, maar niks is minder waar!! Vanaf nu ga ik nooit meer met het vliegtuig op verlof

Aan't blinken voor m'n kotje !

Nog es nen dikke mersie voor 't ritje ! Eentje om te onthouden

Comment

Working...
                                          X