Vent wiens 599 is afgebrand krijgt een nieuwe van Ferrari. Is samen met z'n broer goede klant daar, ze hebben zo'n 25 Ferrari's, waaronder FXX.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenLeif Hoste ?
Die heeft trouwens een Corvette C6.
LH is een richass mofo' van de streek, de enige in de hele buurt met een tof wagenpark trouwens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenLeif Hoste ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtenok then me who the fuck LH is mkay
Hoe moete kik da nu rieken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
Hoe zitten de zetels op lange afstanden trouwens? Die hebben precies niet zoveel zijdelingse steun voor uw benen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenMet wannes rambo op de achtergrond!
Hoe zitten de zetels op lange afstanden trouwens? Die hebben precies niet zoveel zijdelingse steun voor uw benen?
Serieus, echt voor een pure exoot/sportwagen is dat een aangenaam genot en comfort om daarmee te rijden. Plaats, goede zetels, geen storende geluiden, met de spyder geen last van wind ed, geen pijn in spieren ofzo, niks. Echt te zalig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenpfoeh!!!!
hoe zijn jullie daaraan geraakt???
gehuurd???
Comment
-
een filmpje van de 360 Modena (Coupé) in een tunnel toen
Comment
-
echt , die ferrari's hebben me helemaal in hun ban...dat is het beste wat mij op auto gebied ooit is overkomen...
en zo comfortabel ik dacht echt dat het een giftig geschenk zou zijn , omdat de eigenaar er zelf niet wou mee rijden, maar niks is minder waar!! Vanaf nu ga ik nooit meer met het vliegtuig op verlof
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenecht , die ferrari's hebben me helemaal in hun ban...dat is het beste wat mij op auto gebied ooit is overkomen...
en zo comfortabel ik dacht echt dat het een giftig geschenk zou zijn , omdat de eigenaar er zelf niet wou mee rijden, maar niks is minder waar!! Vanaf nu ga ik nooit meer met het vliegtuig op verlof
Aan't blinken voor m'n kotje !
Nog es nen dikke mersie voor 't ritje ! Eentje om te onthouden
Comment
Comment