Oorspronkelijk geplaatst door wannes
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenonze 'ride" van het voorbije weekend. En wat voor een, ik mis 'm nu al...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenen voor Dave
kleine mannekens in oranje t-shirtjes competitie
Het blijft toch een zalig kar hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenpffff, als je zo'n auto gereden hebt, stelt geen enkel andere nog iets voor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
Het blijft toch een zalig kar hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenals ik het goed begrijp ben je de modena gaan afzetten en met de spider teruggekomen?
Mooie vergelijkende test dan.
zelfde afstand enkel cabrio tegen coupé.
Wat was je besluit?
ik zou een mix maken van de twee...rood buiten beige binnen en in modena uitvoering, met xenon en hifi, challenge grill en sportuitlaten.
de modena was ook sneller te rijden . alle 2 zalige karren ...ik ben verliefd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenis geen makkelijke keuze...de modena is stabieler, maar 2 jaar ouder , en daardoor wat trager in het schakelen vond ik...was een occasie en daardoor heeft hij ook niet al de opties van de spider ( xenon, cd, mooier interieur..) de spider is zalig ( we hebben open gereden van ginder tot hier zonder de minste hinder of tocht)
ik zou een mix maken van de twee...rood buiten beige binnen en in modena uitvoering, met xenon en hifi, challenge grill en sportuitlaten.
de modena was ook sneller te rijden . alle 2 zalige karren ...ik ben verliefd
80 - 90K en je hebt een tweedehandsje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten80 - 90K en je hebt een tweedehandsje
Comment
Comment