Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• verder heb ik nog deze info kunnen vinden

The owner is Richard Losee, he's the one that loaned his Enzo for Road and Track's first Enzo review, he is determined to put more milage on his Enzo than any other Enzo, he drives it everyday.

He is a real car enthusiast and he bought an extra set of doors to do that.
    deze wagen zou ondertussen al gecrasht zijn dus de enzo met meeste kms op de teller zal het niet meer worden vrees ik

Antwerpen is't Stad
    en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
      echt , die ferrari's hebben me helemaal in hun ban...dat is het beste wat mij op auto gebied ooit is overkomen...
      en zo comfortabel ik dacht echt dat het een giftig geschenk zou zijn , omdat de eigenaar er zelf niet wou mee rijden, maar niks is minder waar!! Vanaf nu ga ik nooit meer met het vliegtuig op verlof
      van FDC of DDC toevallig?

Comment

• DDC is de man

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
          DDC is de man
          Wauw! Ik wist dat van mijn ouders, die hem ooit zijn gaan bezoeken in Monaco, dat hij daar dergelijk wagen had. Ik ga die kerel toch is lastig vallen als hij nog is op kantoor langskomt

Dan zie ik u waarschijnlijk op de BBQ weer in de zomer?

Comment

• normaal kom ik altijd eens langs ja, je moet me dan wel eens een pic sturen zodat ik u herken

Comment

• Het tempo waaraan ze Enzo in de prak rijden...is het zo'n bitch om te besturen of zijn het gewoon zo'n ongelooflijk grote knoeiers achter het stuur.

Kan niet anders dan het 2de te zijn denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                Het tempo waaraan ze Enzo in de prak rijden...is het zo'n bitch om te besturen of zijn het gewoon zo'n ongelooflijk grote knoeiers achter het stuur.

Kan niet anders dan het 2de te zijn denk ik.
                het is algemeen geweten dat de Enzo's te makkelijk zijn om te rijden door al de electronische gadgets
                des gevolgens te veel mensen met te veel geld die veel TE overmoedig worden waarvan het gevolg dus is TE veel Enzo's in de prak

Comment

• Veel te grappig, check zijn buik tijdens de acceleratie:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                    Veel te grappig, check zijn buik tijdens de acceleratie:

http://www.youtube.com/watch?v=r-eZNWf-Q1w
                    pure vetheid gewoon!! (dubbelzinnig )

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                          Rode 599 met chromé velgen

Enkele dagen geleden trouwens op NG een docu gezien over het ontstaan van een 599 Het ontstaan van die machtige 6-liter V12 alleen al
                          *respect*

Comment

• de nieuwste editie van Car magazine ziet er iets voor de ferrari fans uit (en dat is een understatement )

http://www.carmagazine.co.uk/magazin...e_territory=UK

Een voorsmaakje:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                              de nieuwste editie van Car magazine ziet er iets voor de ferrari fans uit (en dat is een understatement )

http://www.carmagazine.co.uk/magazin...e_territory=UK

Een voorsmaakje:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Kijk da zijn nu eens GEEN camions

Comment

• Ey maar echt jong... zo'n Challenge Stradale

Comment

Ey maar echt jong... zo'n Challenge Stradale

Hoewel ik zeer zot sta van een F430 heeft de op stapel staande F430 CS (nog) niet zoveel in me losgewekt als de 360 CS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                      Hoewel ik zeer zot sta van een F430 heeft de op stapel staande F430 CS (nog) niet zoveel in me losgewekt als de 360 CS
                                      Ooit al onder het dashboard gekeken van een F430?

Comment

Ik vermoed dat het daar wel snor zit

Comment

NIE TE DOEN!!!!

Comment

Working...
                                          X