Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
    de laatste jaren worden ze gemaakt door Girard-Perregaux
    http://www.girard-perregaux.com/
    ik was op zoek naar meer gegevens omtrent de ferrari-horloge met 4 chronotjes naast elkaar in. maar blijkbaar vind je daar bijna niets over

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
    mss vind je hier iets?

http://www.ferraristore.com/
    daar bieden ze blijkbaar geen horloges aan, had daarop al eens gekeken

Comment

• de horloge trekt hard op de chrono 4 van eberhard, maar ik vind nergens dat ze door eberhard zou gemaakt zijn.

Comment

• dit is een replica van het model dat ik bedoel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichten
          dit is een replica van het model dat ik bedoel

hoe cool is dat zeg

maar heb je die ook niet met carbon afwerkingen? meen mij dat te herrineren

Comment

• die moet pre GP zijn, dus eind jaren 80 begin jaren 90
            daarna zijn ze overgenomen door GP & ook FLINK duurder geworden

Comment

• dan zit je van een lekkere Capppuccino te genieten en komt er een testwagen voorbij gereden

Comment

en weeral 2 F430tjes die gemaakt gaan worden

Hoe weet je dat dat 430's zijn?

Schitterend na vorige week dat NG-filmpje op google gezien te hebben...

Comment

• hierdoor

lijkt me wel de correcte groote voor een F430

Comment

• De max!

Comment

hierdoor

lijkt me wel de correcte groote voor een F430
                      Nog niet overtuigd, zeker zijn we niet he ... (al is de kans uiteraard wel groot)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                        De max!

de ultieme auto gewoon, die Enzo!!

M'n absolute droomwagen, een Vuurrode Enzo met de nummerplaat IAM 666 als dat nog kon, helaas...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                          Nog niet overtuigd, zeker zijn we niet he ... (al is de kans uiteraard wel groot)
                          tja, vond ik ook
                          maar gezien de grote & het feit dat ik vind dat ze in die neus nogal moeilijk een motorblok kunnen inproppen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                            de ultieme auto gewoon, die Enzo!!

M'n absolute droomwagen, een Vuurrode Enzo met de nummerplaat IAM 666 als dat nog kon, helaas...
                            Nah, toch nog net iets liever een F40. Da's mijn absolute droomwagen. Zo'n prestaties en beleving, met 'enkel' een 3 litertje, V8 ... Dé supercar aller supercars.

Comment

• Comment

• Zo'n Ferrari 575 GTZ werd toch gemaakt voor een japanner... Hoe komt het dan dat er meerdere exemplaren zijn van die 575 GTZ?

Iemand die gewoon 1 wilt gaat naar Zagato met zijn 575 en vraagt om een ombouw, of niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk Berichten
                                  Zo'n Ferrari 575 GTZ werd toch gemaakt voor een japanner... Hoe komt het dan dat er meerdere exemplaren zijn van die 575 GTZ?

Iemand die gewoon 1 wilt gaat naar Zagato met zijn 575 en vraagt om een ombouw, of niet?
                                  Zagato is een bedrijf die ze op order maakt
                                  dit idee is wel onstaan door de japaner die een Zagato wilde hebben
                                  maar Zagato had van het begin ook gezegd dat er zowiezo eentje voor hun eigen gebouwd ging worden & als er nog orders gingen zijn, werden die voldaan

Comment

Zagato is een bedrijf die ze op order maakt
                                    dit idee is wel onstaan door de japaner die een Zagato wilde hebben
                                    maar Zagato had van het begin ook gezegd dat er zowiezo eentje voor hun eigen gebouwd ging worden & als er nog orders gingen zijn, werden die voldaan
                                    En heeft iemand een idee van de prijs?
                                    Volgens mij is dit een betere investering dan een Enzo.. (op langere termijn dan)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk Berichten
                                      En heeft iemand een idee van de prijs?
                                      Volgens mij is dit een betere investering dan een Enzo.. (op langere termijn dan)
                                      als ik mij goed kan herinneren
                                      €660.000 exc. donor

of was dat nu weer de prijs van de Kappa??

Comment

als ik mij goed kan herinneren
                                        €660.000 exc. donor

of was dat nu weer de prijs van de Kappa??
                                        Ik dacht dat Pininfarina de prijs van de Kappa niet wou vrijgeven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                          Ik dacht dat Pininfarina de prijs van de Kappa niet wou vrijgeven?
                                          inderdaad, kan zelf geen indicatie van prijs terugvinden in de PF newsletter

dus moet die prijs die ik me herinner toch van de GTZ zijn
                                          want de P4/5 was nog "lichtjes" meer

Comment

Working...
                                          X