Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
      EOS 30D met een 17-40 lens (gok ik)
      Mis

Mister M3 heeft al PM gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3ERT Bekijk Berichten
        http://www.2dehands.be/ferrari-f360-...ubriek=auto_be

Als je het mag geloven zouden het mooie repica's zijn
        Met een plaat van Monaco op de koop toe!

Ik ken iemand met een échte 360 met échte MC platen.

Denk niet dat die daar mee gaat kunnen lachten.

Mag dat eigenlijk wel?

Ik dacht dat die naam en logo toch copyright zouden zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
          Mis

Mister M3 heeft al PM gehad
          Pm mij ook eens

Comment

• Canon 5D met die lens, maar das offtopic wss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten

Mag dat eigenlijk wel?

alles wat je op die foto's ziet zijn echte Ferrari's hoor... er staan geen foto's bij van replica's tot m'n verbazing imho een beetje vreemd als je replica's wil verkopen maar wie ben ik natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                alles wat je op die foto's ziet zijn echte Ferrari's hoor... er staan geen foto's bij van replica's tot m'n verbazing imho een beetje vreemd als je replica's wil verkopen maar wie ben ik natuurlijk
                Die interieurfoto is wel van de replica
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                  Die interieurfoto is wel van de replica
                  je hebt gelijk schat die foto links ervan ook trouwens!
                  khad enkel de foto's van 't exterieur bekeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                    je hebt gelijk schat die foto links ervan ook trouwens!
                    khad enkel de foto's van 't exterieur bekeken
                    Geeft niks, schat
                    1991 Mazda MX-5 NA
                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                      Kotslelijk!
                      Zo zie je maar geld =\= smaak.

Een Ferrari met 1 goed element de kuipjes uit een Porsche 997 GT3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                        Modena's

Shame on you!
                        Da's geen Modena.
                        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

meer stradale

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten

Mag dat eigenlijk wel?

hij zou dat DING direct in 1 van zijn vrachtwagens kappen vrees ik
                            en dan onder wat bouwafval storten in één of ander putteke

Comment

• Op replica's mag in principe geen officieel logo van Ferrari, maar ja...

Op de 'Ferrari' P4/5 mocht er in het begin ook geen logo op. Glickenhaus heeft echter gewoon zijn zin gedaan, doorgedaan met het volledige project, ook een logo opgeplakt en nu knijpt Ferrari een oogje dicht omdat het positief is voor het imago van het merk.

P4/5 is dan natuurlijk een geval apart en geen replica die gemaakt is door gasten met te veel vrije tijd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                Op replica's mag in principe geen officieel logo van Ferrari, maar ja...

Op de 'Ferrari' P4/5 mocht er in het begin ook geen logo op. Glickenhaus heeft echter gewoon zijn zin gedaan, doorgedaan met het volledige project, ook een logo opgeplakt en nu knijpt Ferrari een oogje dicht omdat het positief is voor het imago van het merk.

P4/5 is dan natuurlijk een geval apart en geen replica die gemaakt is door gasten met te veel vrije tijd...
                                Een 360 op basis van een Peugeot 406 is nu niet bepaald bevorderlijk voor
                                het merkimago.

Ik vraag me trouwens af of zoiets door de Technische Controle raakt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                  Die gast woont toevallig ook niet in Diepenbeek?
                                  die gast woont hier op nog geen 300m van m'n deur, serieus... maar die kerel komt nooit buiten met die karren, die gaan de vrachtwagen op naar het circuit en terug z'n stalling in. Dus je krijgt ze toch nooit te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                                    Hier nog wat foto's:

Geen enkele hedendaagse Ferrari die dit overstijgt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                      die gast woont hier op nog geen 300m van m'n deur, serieus... maar die kerel komt nooit buiten met die karren, die gaan de vrachtwagen op naar het circuit en terug z'n stalling in. Dus je krijgt ze toch nooit te zien

Roundabout-dude?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Roundabout-dude?
                                        neen. Houtenpoort-en-8meterhogehaag-dude... als je hier nog eens bent bollen we er wel eens langs
                                        ligt op de grote baan, schuin tegenover waar je mijn straat uitrijdt

Comment

• aaah, dat was me al eens opgevallen, toen ik wegreed.

Comment

Working...
                                          X