Ik bedoel dus wél in de prijsvork van de F430, hé.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenVolgens Italiaspeed:
Higher quality standards & torsional rigidity to the F430 due to new aluminium chassis.
't zal ook wel deeluitmaken van de vermindering van de gemiddelde CO-uitstoot die iedere constructeur
moet behalen,
ze zeiden het eerder al: volgende F's worden niet krachtiger maar lichter en zuiniger (en sneller)
ze voorzien met deze wagen hun productie te verdubbelen
allee,
als onze bron bij Fiat 't verhaal kan bevestigen is 't wel leuk,
en ik ga eens horen hoeveel ze nog voor mijn MINI geven bij F-A'pen (niet dus)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenF*ck Gallardo, Turbo en DB9: this is da sh*t
Tot ze aan een rood licht staan... dan gaat de 2de da f*cking sh*t zijn hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk BerichtenTot ze aan een rood licht staan... dan gaat de 2de da f*cking sh*t zijn hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichtentzal toch maar heel nipt zijn
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenPfffffff, de Ferrari heeft tenminste V8-sound, die Porsche klinkt maar mager.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenIs die in Maasmechelen gezien? Mijn mama heeft mij net dezelfe laten zien!!! Ook met nl nummerplaat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenInderdaad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
hooooooooooooooh, wat een beestige bak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenDas wel heel toevallig , mijn ouders zijn net bij de Alfa garage geweest (159 offerte laten maken ) en daar stond die. Het interieur is voor 30.000 euro weer vernieuwd zeiden mijn ouders . Kga straks nog eens vrage of het 30.000 was, want lijkt me wel wat veel eigenlijk.
Vette foto's Beké!!
Comment
Comment