Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik bedoel dus wél in de prijsvork van de F430, hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
      Volgens Italiaspeed:
      Higher quality standards & torsional rigidity to the F430 due to new aluminium chassis.

't zal ook wel deeluitmaken van de vermindering van de gemiddelde CO-uitstoot die iedere constructeur
      moet behalen,
      ze zeiden het eerder al: volgende F's worden niet krachtiger maar lichter en zuiniger (en sneller)
      ze voorzien met deze wagen hun productie te verdubbelen

allee,
      als onze bron bij Fiat 't verhaal kan bevestigen is 't wel leuk,
      en ik ga eens horen hoeveel ze nog voor mijn MINI geven bij F-A'pen (niet dus)

Comment

• F430

Comment

• Comment

• F*ck Gallardo, Turbo en DB9: this is da sh*t

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
              F*ck Gallardo, Turbo en DB9: this is da sh*t

Tot ze aan een rood licht staan... dan gaat de 2de da f*cking sh*t zijn hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten
                Tot ze aan een rood licht staan... dan gaat de 2de da f*cking sh*t zijn hoor
                tzal toch maar heel nipt zijn

Comment

tzal toch maar heel nipt zijn

http://www.amazon.com/gtboard-com-Event-Koenigsegg-DVD-NTSC-version/dp/B000UUDRN2/ref=pd_bbs_sr_2/102-8702781-9893725?ie=UTF8&s=dvd&qid=1190019820&sr=8-2m5bo...

Comment

Is toch nipt?

Comment

Pfffffff, de Ferrari heeft tenminste V8-sound, die Porsche klinkt maar mager.

Comment

Pfffffff, de Ferrari heeft tenminste V8-sound, die Porsche klinkt maar mager.
                        En daar doen we het voor eh. Als ik moet kiezen, dan is het de F430.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Is die in Maasmechelen gezien? Mijn mama heeft mij net dezelfe laten zien!!! Ook met nl nummerplaat!

Comment

Is die in Maasmechelen gezien? Mijn mama heeft mij net dezelfe laten zien!!! Ook met nl nummerplaat!
                              Inderdaad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                Inderdaad
                                Das wel heel toevallig , mijn ouders zijn net bij de Alfa garage geweest (159 offerte laten maken ) en daar stond die. Het interieur is voor 30.000 euro weer vernieuwd zeiden mijn ouders . Kga straks nog eens vrage of het 30.000 was, want lijkt me wel wat veel eigenlijk.

Comment

• 20" + verlaging

Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                                      Check die Maranello

hooooooooooooooh, wat een beestige bak

Comment

• Comment

Das wel heel toevallig , mijn ouders zijn net bij de Alfa garage geweest (159 offerte laten maken ) en daar stond die. Het interieur is voor 30.000 euro weer vernieuwd zeiden mijn ouders . Kga straks nog eens vrage of het 30.000 was, want lijkt me wel wat veel eigenlijk.
                                          En het was dus voor 30.000 euro laten maken (interieur) in Nederland.
                                          Vette foto's Beké!!

Comment

Working...
                                          X