Voorsmaakje, meer fotos komen nog
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenVoorsmaakje, meer fotos komen nog
Wanneer meer? Ferrari's
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenVoorsmaakje, meer fotos komen nog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtende 2de ook in Pebble Beach
die andere is die van Nick Mason
m'n 2 favorieten waren er precies wel niet bij deze keer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
m'n 2 favorieten waren er precies wel niet bij deze keer
en daarbij is deze een van mij favs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtendie van Wang is er nog nie zo lang geleden geweest, dus zien we daar de eerste jaren niet meer terug
en daarbij is deze een van mij favs
en die van Wang misloop ik precies altijd, misschien volgend jaar toch eens harder proberen om de tour auto mee te pikken ofzo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtendeze is ook een van m'n favorieten hoor
en die van Wang misloop ik precies altijd, misschien volgend jaar toch eens harder proberen om de tour auto mee te pikken ofzo...
dak naar parijs moet rijden?? zodat jij mee kan??
mja, maar dat hangt dan wel vant schema af, want dit jaar was dat op maandag na Villa d'Este & toen zat ik dus nog in Italy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenwat wil je daarmee zeggen??
dak naar parijs moet rijden?? zodat jij mee kan??
mja, maar dat hangt dan wel vant schema af, want dit jaar was dat op maandag na Villa d'Este & toen zat ik dus nog in Italy
trouwens net alsof jij de tour auto niet zou willen meepikken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenik zeg maar 1 ding: afwachten
trouwens net alsof jij de tour auto niet zou willen meepikken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtennog een rode in de Ferrari Historics Challenge
Knappe foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenIs dat die fameuze bocht in Laguna Seca?
Knappe foto
yep
en hij is nog veel leuker om er door te rijden dan de Raidillon op Spa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichteneen 64'er
Comment
Comment