Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
      Ik zie het al, tis een Ferrari 250 gto 64 pininfarina coupé. En dit is de achterkant

yep
      origineel 3 van gebouwd in 1964
      daarmee dak typte een 64'er

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
        Voorsmaakje, meer fotos komen nog

Schone fiat

Comment

• Ferrari Garage

Op mijn terugweg van De Pinte even in de buurt bij de Ferrari garage gestopt.
          Stond ondermeer een Ferrari Enzo, F50, F430, F430 spider, 360 Modena, 360 Modena Spider, 612 Scaglietti en een prachtige 599 GTB Fiorano.

Last edited by ; 25/08/2007, 17:18.

Comment

• Ferrari Enzo

Comment

• ...sorry voor de mindere kwaliteit btw. Fel licht van buitenaf, spots en super opgeblonken auto's maakten dat het niet evident was om goede foto's te maken.

Comment

• Hoe zit dat nu met hun nieuwe showroom?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                  Hoe zit dat nu met hun nieuwe showroom?
                  Die staat nog steeds in de stijgers maar begint wel flink vorm te krijgen. Ik verwacht dat binnen dit en enkele weken het pand klaar zal zijn. 'k moet toegeven dat ik verwonderd was dat ik binnen mocht en foto's mocht nemen. Andere Ferrari garages laten je absoluut niet binnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
                    'k moet toegeven dat ik verwonderd was dat ik binnen mocht en foto's mocht nemen. Andere Ferrari garages laten je absoluut niet binnen.
                    onzin, ik heb nog nooit geweten dat ik ergens geen foto's mocht maken en ik ben al in véél exclusieve garages (verschillende ferraridealers, alvan motors, autosalon singen, bentleydealer, astondealer, veel porschedealers,...) geweest, ik word altijd zeer goed ontvangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                      onzin, ik heb nog nooit geweten dat ik ergens geen foto's mocht maken en ik ben al in véél exclusieve garages (verschillende ferraridealers, alvan motors, autosalon singen, bentleydealer, astondealer, veel porschedealers,...) geweest, ik word altijd zeer goed ontvangen
                      Toevallig geen pics van die witte Stradale bij singen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                        Toevallig geen pics van die witte Stradale bij singen?
                        neje, twas 2 jaar geleden dat ik daar eens ben geweest... 't grootste deel van hun aanbod kan je toch maar op afspraak zien hoor, hun showroom is niet zo gigantisch al bij al

Comment

• Is dat die garage bij Brussel?

Comment

Is dat die garage bij Brussel?
                            geen idee op welke garage jij 't hebt maar Autosalon Singen is in 't Duitse Singen...

Purchase and sale of premium and classic cars of the brands Ferrari, Porsche, Mercedes, McLaren, Bugatti, Lamborghini, Bentley, Pagani and more.

Comment

• Waar die foto's hierboven, gepost door w1ck3d, van zijn bedoel ik.

Comment

Waar die foto's hierboven, gepost door w1ck3d, van zijn bedoel ik.
                                Nope, is Monza in Latem, ligt op de Kortrijksesteenweg.

Ferrari - Alle offiziellen Inhalte des Autoherstellers aus Maranello: Alle Wagen im Sortiment und die großen historischen Modelle, die offiziellen Ferrari-Händler, der Online-Store und die sportlichen Aktivitäten der Marke, die seit 1947 ein weltweiter Botschafter für italienische Spitzenerzeugnisse ist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                                  1 van de 6 GTO's van vorig weekend

Voor mij de mooiste wagen aller tijden, met 5 straten voorsprong op een California Spider en een Miura SV.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                    Voor mij de mooiste wagen aller tijden, met 5 straten voorsprong op een California Spider en een Miura SV.
                                    hm, hangt er vanaf
                                    als we een Caly Spider in SWB met covered headlights in donkerblauw met bordeaux interior nemen?? dan mag de GTO toch blijven staan hoor

zoals die van Kalikow

TOTALLY then

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                                      Nope, is Monza in Latem, ligt op de Kortrijksesteenweg.

http://www.dealer.ferrari.com/autobedrijfmonza/
                                      Spot on! Ikzelf woon in het verre Limburg maar kwam er eerder bij toeval langs en aangezien er een Enzo stond, vond ik het wel de moeite om eens te stoppen.
                                      Wat betreft het niet altijd binnen komen, kan ik toch vertellen dat de Ferrari garage in Brussel (vanuit Luik, net voorbij de afslag 'Ring' aan de rechterkant, niet zo gesteld is op bezoekers. Ben er een keer geweest, en werd terug gestuurd met de vraag een afspraak te maken. Knudde!
                                      Ik zou wel eens een Lamborghini garage willen bezoeken, maar weet er geen liggen (die je vrij kan bezoeken).

Comment

Spot on! Ikzelf woon in het verre Limburg maar kwam er eerder bij toeval langs en aangezien er een Enzo stond, vond ik het wel de moeite om eens te stoppen.
                                        Wat betreft het niet altijd binnen komen, kan ik toch vertellen dat de Ferrari garage in Brussel (vanuit Luik, net voorbij de afslag 'Ring' aan de rechterkant, niet zo gesteld is op bezoekers. Ben er een keer geweest, en werd terug gestuurd met de vraag een afspraak te maken. Knudde!
                                        Ik zou wel eens een Lamborghini garage willen bezoeken, maar weet er geen liggen (die je vrij kan bezoeken).
                                        is dat dan de nieuwe Ferraridealer die je bedoelt of nog de vroegere? nieuwe heb ik geen ervaring mee...

Comment

leuvensesteenweg in zaventem

Comment

Working...
                                          X