Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIk zie het al, tis een Ferrari 250 gto 64 pininfarina coupé. En dit is de achterkant
origineel 3 van gebouwd in 1964
daarmee dak typte een 64'er
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenVoorsmaakje, meer fotos komen nog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenHoe zit dat nu met hun nieuwe showroom?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten'k moet toegeven dat ik verwonderd was dat ik binnen mocht en foto's mocht nemen. Andere Ferrari garages laten je absoluut niet binnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenonzin, ik heb nog nooit geweten dat ik ergens geen foto's mocht maken en ik ben al in véél exclusieve garages (verschillende ferraridealers, alvan motors, autosalon singen, bentleydealer, astondealer, veel porschedealers,...) geweest, ik word altijd zeer goed ontvangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenToevallig geen pics van die witte Stradale bij singen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIs dat die garage bij Brussel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenWaar die foto's hierboven, gepost door w1ck3d, van zijn bedoel ik.
Ferrari - Alle offiziellen Inhalte des Autoherstellers aus Maranello: Alle Wagen im Sortiment und die großen historischen Modelle, die offiziellen Ferrari-Händler, der Online-Store und die sportlichen Aktivitäten der Marke, die seit 1947 ein weltweiter Botschafter für italienische Spitzenerzeugnisse ist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten1 van de 6 GTO's van vorig weekend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenVoor mij de mooiste wagen aller tijden, met 5 straten voorsprong op een California Spider en een Miura SV.
als we een Caly Spider in SWB met covered headlights in donkerblauw met bordeaux interior nemen?? dan mag de GTO toch blijven staan hoor
zoals die van Kalikow
TOTALLY then
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk BerichtenNope, is Monza in Latem, ligt op de Kortrijksesteenweg.
http://www.dealer.ferrari.com/autobedrijfmonza/
Wat betreft het niet altijd binnen komen, kan ik toch vertellen dat de Ferrari garage in Brussel (vanuit Luik, net voorbij de afslag 'Ring' aan de rechterkant, niet zo gesteld is op bezoekers. Ben er een keer geweest, en werd terug gestuurd met de vraag een afspraak te maken. Knudde!
Ik zou wel eens een Lamborghini garage willen bezoeken, maar weet er geen liggen (die je vrij kan bezoeken).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenSpot on! Ikzelf woon in het verre Limburg maar kwam er eerder bij toeval langs en aangezien er een Enzo stond, vond ik het wel de moeite om eens te stoppen.
Wat betreft het niet altijd binnen komen, kan ik toch vertellen dat de Ferrari garage in Brussel (vanuit Luik, net voorbij de afslag 'Ring' aan de rechterkant, niet zo gesteld is op bezoekers. Ben er een keer geweest, en werd terug gestuurd met de vraag een afspraak te maken. Knudde!
Ik zou wel eens een Lamborghini garage willen bezoeken, maar weet er geen liggen (die je vrij kan bezoeken).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenSpot on! Ikzelf woon in het verre Limburg maar kwam er eerder bij toeval langs en aangezien er een Enzo stond, vond ik het wel de moeite om eens te stoppen.
Comment
Comment