Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
    Spot on! Ikzelf woon in het verre Limburg maar kwam er eerder bij toeval langs en aangezien er een Enzo stond, vond ik het wel de moeite om eens te stoppen.
    Wat betreft het niet altijd binnen komen, kan ik toch vertellen dat de Ferrari garage in Brussel (vanuit Luik, net voorbij de afslag 'Ring' aan de rechterkant, niet zo gesteld is op bezoekers. Ben er een keer geweest, en werd terug gestuurd met de vraag een afspraak te maken. Knudde!
    Ik zou wel eens een Lamborghini garage willen bezoeken, maar weet er geen liggen (die je vrij kan bezoeken).
    Das wel jammer, ik wilde ook wel eens naar die garage in Zaventem gaan. Gelukkig weet ik het nu op voorhand dan. In zaventem ligt er trouwens ook een lambo garage, waar precies weet ik niet. Niet zo heel ver van het station naar het schijnt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
      is dat dan de nieuwe Ferraridealer die je bedoelt of nog de vroegere? nieuwe heb ik geen ervaring mee...
      De Ferrari dealer waar ik niet binnen geraakte, is degene die je aan je linkse kant kan zien als je op de autostrade Brussel - Luik zit. De ramen zijn allemaal geblindeerd aan de snelweg zijde.

Bedankt voor de tip van de Lambo garage, mss dat ik er een van de volgende weken wel eens langs rijdt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
        De Ferrari dealer waar ik niet binnen geraakte, is degene die je aan je linkse kant kan zien als je op de autostrade Brussel - Luik zit. De ramen zijn allemaal geblindeerd aan de snelweg zijde.

Bedankt voor de tip van de Lambo garage, mss dat ik er een van de volgende weken wel eens langs rijdt.
        garage francorchamps bedoel je? tja dat is niet meer de Ferraridealer... Swaters' collectie zit daar en er worden daar ook auto's gerestaureerd enzo... vrij logisch dus eigenlijk dat je daar niet zonder afspraak moet binnenwandelen, huidige dealer in 't brusselse zit ergens anders (adres ken ik niet vanbuiten, ben er nog niet geweest)

Comment

• Ik ben der ook es langsgeweest op ne moment dat ze nog aan het verbouwen waren (alléé ze waren die collectie aan het inrichten). Ik stond daar dus wat door een raam te kijken en er kwam toevallig iemand buiten die me vroeg of ik es binnen wou rondzien. Die heeft me een rondleiding van 30 a 45 minuten gegeven en op 'teinde zei em, dat ik maar es een afspraak moest maken om terug te komen wanneer alles af was. Ik heb er dus wel goeie ervaringen mee. Tis trouwens es de moeite om langs te gaan er staan daar veel exclusieve Ferrari's.

Comment

• Thx Zonda voor de info. Ik zal er eens naartoe bellen als ik wat meer tijd heb.

Comment

• (vond het niet de moeite om een nieuwe topic te openen, of doe ik het best wel? Denk niet dat er zoveel reactie op gaat komen)

Er is aangekondigd dat er een open variant van de gelimiteerde 575 GTZ komt. Ferrari en Zagato zullen samenwerken om de custom-built te realiseren, het chassis komt van de 575 Maranello en de body komt uiteraard van Zagato. Als er inderdaad een nieuwe Spyder komt dan zal deze wederom in kleine getallen worden angeboden, net zoals de vijf coupé versies die afgelopen jaar zijn geproduceerd. De onthulling van de GTZ Spyder vindt waarschijnlijk volgend jaar plaats op de autoshow van Genève

bron: supercars.net

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                  (vond het niet de moeite om een nieuwe topic te openen, of doe ik het best wel? Denk niet dat er zoveel reactie op gaat komen)

Er is aangekondigd dat er een open variant van de gelimiteerde 575 GTZ komt. Ferrari en Zagato zullen samenwerken om de custom-built te realiseren, het chassis komt van de 575 Maranello en de body komt uiteraard van Zagato. Als er inderdaad een nieuwe Spyder komt dan zal deze wederom in kleine getallen worden angeboden, net zoals de vijf coupé versies die afgelopen jaar zijn geproduceerd. De onthulling van de GTZ Spyder vindt waarschijnlijk volgend jaar plaats op de autoshow van Genève

bron: supercars.net

dit is al verwijderd door ons, dit is een niet goedgekeurd initatief door een CA dealer
                  Ferrari & Zagato hebben hiermee officieel niets te maken & hebben er ook geen rechten voor goedgekeurd

ik heb Zagato hieromtrent gisteren nog aan de lijn gehad omdat ze ons officieel gevraagd hebben dat te verwijderen en om te vragen waarvan wij die bron hebben gehaald

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                    dit is al verwijderd door ons, dit is een niet goedgekeurd initatief door een CA dealer
                    Ferrari & Zagato hebben hiermee officieel niets te maken & hebben er ook geen rechten voor goedgekeurd

ik heb Zagato hieromtrent gisteren nog aan de lijn gehad omdat ze ons officieel gevraagd hebben dat te verwijderen en om te vragen waarvan wij die bron hebben gehaald
                    Alle dan, Ferrari doet moeilijk de laatste tijd .

Comment

• Een must voor elke fan die deze reportage nog niet gezien heeft...

Megafactories: Ferrari

In een supergeheime fabriek in Italië wordt de nieuwste en machtigste Ferrari tot nu toe gebouwd. Ontdek hoe deze ongelofelijke machine zich ontwikkelt langs elk punt van de productielijn.

Ook te Zien

5 september, 22.30 uur
                      6 september, 2.00 uur
                      8 september, 20.00 uur
                      9 september, 5.00 uur
                      9 september, 23.00 uur

Comment

• Onlangs nog 'es in Latem gepasseerd, 'k schrok me rot: zo'n magistraal mooie nieuwe showroom van Monza! Is nog niet af, maar 't ziet er nu al fenomenaal uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Onlangs nog 'es in Latem gepasseerd, 'k schrok me rot: zo'n magistraal mooie nieuwe showroom van Monza! Is nog niet af, maar 't ziet er nu al fenomenaal uit...

Zijn ze daar vriendelijk tegen jongeren die geilen op rode bolides?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                            Een must voor elke fan die deze reportage nog niet gezien heeft...

Megafactories: Ferrari

In een supergeheime fabriek in Italië wordt de nieuwste en machtigste Ferrari tot nu toe gebouwd. Ontdek hoe deze ongelofelijke machine zich ontwikkelt langs elk punt van de productielijn.

Ook te Zien

5 september, 22.30 uur
                            6 september, 2.00 uur
                            8 september, 20.00 uur
                            9 september, 5.00 uur
                            9 september, 23.00 uur

http://www.nationalgeographic.nl/channel/
                            is idd zot als je ziet hoe een 599 ontstaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                              is idd zot als je ziet hoe een 599 ontstaat
                              Dan begrijp je waarom die zoveel kost eh. Ik had het al ff geleden opgenomen en heb et al meerdere malen bekeken .

Comment

• Comment

• ik heb die aflevering in HD quality gevonden in 720p ac3 enz twas 1.5GB groot en ik kijk er ook nog naar.

Impressief gewoon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                    Zijn ze daar vriendelijk tegen jongeren die geilen op rode bolides?
                                    ja hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

ZALIG DECK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                        ja hoor

cool eens langsgaan in de toekomst

Comment

• Comment

Working...
                                          X