Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenis dat dan de nieuwe Ferraridealer die je bedoelt of nog de vroegere? nieuwe heb ik geen ervaring mee...
Bedankt voor de tip van de Lambo garage, mss dat ik er een van de volgende weken wel eens langs rijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenDe Ferrari dealer waar ik niet binnen geraakte, is degene die je aan je linkse kant kan zien als je op de autostrade Brussel - Luik zit. De ramen zijn allemaal geblindeerd aan de snelweg zijde.
Bedankt voor de tip van de Lambo garage, mss dat ik er een van de volgende weken wel eens langs rijdt.
Comment
-
Ik ben der ook es langsgeweest op ne moment dat ze nog aan het verbouwen waren (alléé ze waren die collectie aan het inrichten). Ik stond daar dus wat door een raam te kijken en er kwam toevallig iemand buiten die me vroeg of ik es binnen wou rondzien. Die heeft me een rondleiding van 30 a 45 minuten gegeven en op 'teinde zei em, dat ik maar es een afspraak moest maken om terug te komen wanneer alles af was. Ik heb er dus wel goeie ervaringen mee. Tis trouwens es de moeite om langs te gaan er staan daar veel exclusieve Ferrari's.
Comment
-
(vond het niet de moeite om een nieuwe topic te openen, of doe ik het best wel? Denk niet dat er zoveel reactie op gaat komen)
Er is aangekondigd dat er een open variant van de gelimiteerde 575 GTZ komt. Ferrari en Zagato zullen samenwerken om de custom-built te realiseren, het chassis komt van de 575 Maranello en de body komt uiteraard van Zagato. Als er inderdaad een nieuwe Spyder komt dan zal deze wederom in kleine getallen worden angeboden, net zoals de vijf coupé versies die afgelopen jaar zijn geproduceerd. De onthulling van de GTZ Spyder vindt waarschijnlijk volgend jaar plaats op de autoshow van Genève
bron: supercars.net
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten(vond het niet de moeite om een nieuwe topic te openen, of doe ik het best wel? Denk niet dat er zoveel reactie op gaat komen)
Er is aangekondigd dat er een open variant van de gelimiteerde 575 GTZ komt. Ferrari en Zagato zullen samenwerken om de custom-built te realiseren, het chassis komt van de 575 Maranello en de body komt uiteraard van Zagato. Als er inderdaad een nieuwe Spyder komt dan zal deze wederom in kleine getallen worden angeboden, net zoals de vijf coupé versies die afgelopen jaar zijn geproduceerd. De onthulling van de GTZ Spyder vindt waarschijnlijk volgend jaar plaats op de autoshow van Genève
bron: supercars.net
Ferrari & Zagato hebben hiermee officieel niets te maken & hebben er ook geen rechten voor goedgekeurd
ik heb Zagato hieromtrent gisteren nog aan de lijn gehad omdat ze ons officieel gevraagd hebben dat te verwijderen en om te vragen waarvan wij die bron hebben gehaald
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtendit is al verwijderd door ons, dit is een niet goedgekeurd initatief door een CA dealer
Ferrari & Zagato hebben hiermee officieel niets te maken & hebben er ook geen rechten voor goedgekeurd
ik heb Zagato hieromtrent gisteren nog aan de lijn gehad omdat ze ons officieel gevraagd hebben dat te verwijderen en om te vragen waarvan wij die bron hebben gehaald
Comment
-
Een must voor elke fan die deze reportage nog niet gezien heeft...
Megafactories: Ferrari
In een supergeheime fabriek in Italië wordt de nieuwste en machtigste Ferrari tot nu toe gebouwd. Ontdek hoe deze ongelofelijke machine zich ontwikkelt langs elk punt van de productielijn.
Ook te Zien
5 september, 22.30 uur
6 september, 2.00 uur
8 september, 20.00 uur
9 september, 5.00 uur
9 september, 23.00 uur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOnlangs nog 'es in Latem gepasseerd, 'k schrok me rot: zo'n magistraal mooie nieuwe showroom van Monza! Is nog niet af, maar 't ziet er nu al fenomenaal uit...
Zijn ze daar vriendelijk tegen jongeren die geilen op rode bolides?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenEen must voor elke fan die deze reportage nog niet gezien heeft...
Megafactories: Ferrari
In een supergeheime fabriek in Italië wordt de nieuwste en machtigste Ferrari tot nu toe gebouwd. Ontdek hoe deze ongelofelijke machine zich ontwikkelt langs elk punt van de productielijn.
Ook te Zien
5 september, 22.30 uur
6 september, 2.00 uur
8 september, 20.00 uur
9 september, 5.00 uur
9 september, 23.00 uur
http://www.nationalgeographic.nl/channel/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichtenis idd zot als je ziet hoe een 599 ontstaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenZijn ze daar vriendelijk tegen jongeren die geilen op rode bolides?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenja hoor
cool eens langsgaan in de toekomst
Comment
Comment