Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenZelf genomen!
Eigenlijk noem ik Lucas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
En de andere is van Ferrari Owner's Days op het circuit Spa-Francorchamps !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenwat en wanneer is dat juist?
Met de ferrari het circuit op, lunch, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichtenmaandag 15 en dinsdag 16 oktober tijdens de week
Met de ferrari het circuit op, lunch, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenhmm eerste dat ik ervan hoor
Wij verwelkomen u graag om samen met ons de viering van de 60ste verjaardag van Ferrari te verlengen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenHeb de uitnodiging naast me liggen dus ben ik zeker wat ik zeg
Wij verwelkomen u graag om samen met ons de viering van de 60ste verjaardag van Ferrari te verlengen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenik geloof u hoor, wist alleen niet dat ze zoiets deden
Ik vind het wel jammer dat ze zoiets organiseren in de week..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenMijn 1ste zin in laatste post was niet slecht bedoeld hoor, kwam mss wel wat zo over ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenMijn 1ste zin in laatste post was niet slecht bedoeld hoor, kwam mss wel wat zo over ..
ik vind 't ook maar vreemd dat dat in de week is, maar wie ben ik natuurlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
De ene is voor de presentatie van de Ferrari 599 GTB Fiorano, op de helihaven in Knokke op 12 november.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk BerichtenPresentatie F599? Die is toch al in België te verkrijgen? Beter nog, er woont hier een owner op 5 min van m'n deur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk BerichtenPresentatie F599? Die is toch al in België te verkrijgen? Beter nog, er woont hier een owner op 5 min van m'n deur.
De uitnodiging dateert van 2006
Mijn moeder had die uitnodiging tesamen gegeven met deze voor de Ferrari owner's days en die van Champ series of zo in Zolder (die ook al gepasseerd was)..
Comment
Comment