Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 3 maand geleden ofzo is die ook al es uitgezonden geweest, staat hier nog op harde schijf van de tv, indrukwekkend! Ik zit al een week te twijfelen wanneer ik nog es zou kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      3 maand geleden ofzo is die ook al es uitgezonden geweest, staat hier nog op harde schijf van de tv, indrukwekkend! Ik zit al een week te twijfelen wanneer ik nog es zou kijken.
      Ik heb hetzelfde gevoel, kheb et al meerdere malen bekeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
        Ik heb hetzelfde gevoel, kheb et al meerdere malen bekeken.
        Samen kijken?

Comment

• Enzo

Jawel, eindelijk een serie foto's kunnen trekken van een Enzo

meer ---> http://autofoto.4muller.com/enzo.html

Comment

• TE zalig
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk Berichten

De Jef
              mooie pics

Comment

Vette foto's, is da bij Machiels zen thuis?

Comment

• Comment

Vette foto's, is da bij Machiels zen thuis?
                    Waarschijnlijk wel. In zijn gevangenis staat een wit huis in die stijl.

Zijn collectie heeft wel een serieus geurtje...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                      Waarschijnlijk wel. In zijn gevangenis staat een wit huis in die stijl.

Zijn collectie heeft wel een serieus geurtje...
                      "gevangenis" Serieus geurtje? Je bedoelt dat hij illegale shit doet enzo? Nja daar zijn ze ook over begonnen op autogespot, maarja check deze site maar... Hij heeft gewoon veel bedrijven en veel geluk in de business .

Comment

"gevangenis" Serieus geurtje? Je bedoelt dat hij illegale shit doet enzo? Nja daar zijn ze ook over begonnen op autogespot, maarja check deze site maar... Hij heeft gewoon veel bedrijven en veel geluk in de business .

http://www.machiels-group.be/nl/frameset.html
                        Dat is toch een gevangenis: Volledig ommuurd, grote poort en een haag van meerdere meters hoog.

Helemaal koosjer is die familie niet

Comment

http://www.machiels-group.be/nl/frameset.html
                          Idd, hij heeft het toch maar allemaal,doe het hem maar na

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                            Dat is toch een gevangenis: Volledig ommuurd, grote poort en een haag van meerdere meters hoog.
                            Ja kweet et. Tja koosjer iedereen die veel geld heeft zal ooit wel eens dingen doen die niet "koosjer" zijn.

Comment

• Was vandaag in Luxemburg bij klant van me ... viel bijna van mn stoel ... meneer reed met een Enzo Ferrari Vraag me af of hij hier al ergens in dit topic staat want veel zullen er daar wel niet van rondrijden in LXB vermoed ik. Volgende keer maar eens een ritje vragen denk ik, lukt wel ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
                                Was vandaag in Luxemburg bij klant van me ... viel bijna van mn stoel ... meneer reed met een Enzo Ferrari Vraag me af of hij hier al ergens in dit topic staat want veel zullen er daar wel niet van rondrijden in LXB vermoed ik. Volgende keer maar eens een ritje vragen denk ik, lukt wel ...
                                een zwarte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                  een zwarte?
                                  neen een rode maar ik ben het niet 100% zeker want hij was met de bentley gezien het wat nat was vandaag

Comment

Waarom staat deze foto erbij ? Enzo 135265 die vorig jaar op spa stond !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                      Waarom staat deze foto erbij ? Enzo 135265 die vorig jaar op spa stond !
                                      Is omdat dat een pagina is naar Enzo's die hij al gefotografeerd heeft/had.
                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                        Is omdat dat een pagina is naar Enzo's die hij al gefotografeerd heeft/had.
                                        De andere leken me allemaal van dezelfde ! was me alleen maar te doen om het chassisnummer zal de DIV weer eens raadplegen voor het chassisnummer (en wat er nog in die collectie zit)

Comment

• straks vertrekken we met de fiat naar venetie...lekker 1300km cruisen !!en vooral naft verbranden . de vrouwen gaan met het vliegtuig...we zullen een zien wie er eerst gaat daar zijn ...ik ga wel niet sturen in oostenrijk..zeker weten

Comment

Working...
                                          X