Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dit is wel ferrari lovers topic hé maat...daar is het toch de bedoeling dat er zoveel mogelijk gepost wordt? en als ik mag kiezen tussen prentjes en tekst ...ik wou eerst een map maken , maar ik ben een beetje een computeranalfabeet..en het wou niet echt goed komen...er was altijd wel iets teveel of te weinig , en ik had er gaan zin meer in...

Comment

• Zalig! Merci voor de pics te posten Wannes

Comment

• Net op het journaal zag ik een stukje van een Ferrari die ergens in Azië door de douane werd gesloopt omdat ie illegaal was. Ik kon het niet goed zien, maar het was volgens mij een 456. De presentator had het over een waarde van €800.000,-.

Weet iemand hier meer van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
          dit is wel ferrari lovers topic hé maat...daar is het toch de bedoeling dat er zoveel mogelijk gepost wordt? en als ik mag kiezen tussen prentjes en tekst ...ik wou eerst een map maken , maar ik ben een beetje een computeranalfabeet..en het wou niet echt goed komen...er was altijd wel iets teveel of te weinig , en ik had er gaan zin meer in...
          Ela makker, dat was voor te lachen bedoeld he!

Hier nog de F430 die ik gespot heb eergisteren in Zuid-Duitsland. Ik lag strijk

Heb em gemaild en ondertussen hebben we afgesproken om een pintje te gaan drinken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Amai ik heb ff genoeg ferrari's gezien voor een paar maand ofzo

@ Wannes: sjieke pics posten die handel

Daar zitten rijke stinkers in den duitsland

Comment

• Sbarro GT8
              Die kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                Sbarro GT8
                Die kleur

...
                De rest.

Comment

• Hoe geraak ik eigenlijk op die configurator? Da lukt hier precies nie Invalid login ofzoiets

Comment

• Configurator werkt niet meer hoor.

Comment

Ela makker, dat was voor te lachen bedoeld he!

Hier nog de F430 die ik gespot heb eergisteren in Zuid-Duitsland. Ik lag strijk

Heb em gemaild en ondertussen hebben we afgesproken om een pintje te gaan drinken

Dat is zekers zijn vat met naft op de achtergrond????

Comment

Amai ik heb ff genoeg ferrari's gezien voor een paar maand ofzo
                        Chance dat je er dan niet bij was!!

Gewoon één rode zee!

Comment

• ferrari car configurator werkt weer, gewoon via google intypen en via de 'in cache' ernaartoe gaan.

Comment

• Deze namiddag effe 't gevoel gehad Ferrari-eigenaar te zijn.

ZALIGHEID²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
                              Deze namiddag effe 't gevoel gehad Ferrari-eigenaar te zijn.

ZALIGHEID²
                              Vertel!...

Comment

ZALIGHEID²
                                pff ik wil ook

Comment

ZALIGHEID²
                                  Ik zou er ook wel meer over willen weten. Door met een Ferrari te rijden, heb je toch niet echt het gevoel een Ferrari-eigenaar te zijn?
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                    Ik zou er ook wel meer over willen weten. Door met een Ferrari te rijden, heb je toch niet echt het gevoel een Ferrari-eigenaar te zijn?
                                    Tenzij je bij't parkeren en uitstappen aangesproken wordt, natuurlijk.

Die kerel dacht écht dat 't de mijne was denk ik

Comment

Tenzij je bij't parkeren en uitstappen aangesproken wordt, natuurlijk.

Die kerel dacht écht dat 't de mijne was denk ik
                                      Sommige mensen zijn gewoon naïef.

Nu, kom op: welke Ferrari heb je gereden?
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Fack dat jij dat ding gewoon meekrijgt, surtout die gelijk splinternieuw is.

Fucking hell, gelukzak.

Comment

• Ik denk een rode fiat cabrio

Comment

Working...
                                          X