Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
    Fack dat jij dat ding gewoon meekrijgt, surtout die gelijk splinternieuw is.

Fucking hell, gelukzak.
    Toch geen F430, of die Spider van het forum?
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• ge moest hem er eens zien inzittena zo fier dat hem was!!

ja onze gebuur dacht dus echt wel dat hij van u was...effe dromen kan nooit kwaad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
        ge moest hem er eens zien inzittena zo fier dat hem was!!

ja onze gebuur dacht dus echt wel dat hij van u was...effe dromen kan nooit kwaad
        't Was een zware ontnuchtering, daarna op de trein

'k Vond 't geluid van de V8 in't begin niet volledig m'n ding, maar als ge't orgel zélf aan uw rechtervoet hebt liggen en ge zelf kunt bepalen welken noten er gespeeld worden, klinkt 'm echt wel lekker !

En dieje roffel als ge effe van de gas gaat ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
          Toch geen F430, of die Spider van het forum?
          f430 spider

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten

'k Vond 't geluid van de V8 in't begin niet volledig m'n ding, maar als ge't orgel zélf aan uw rechtervoet hebt liggen en ge zelf kunt bepalen welken noten er gespeeld worden, klinkt 'm echt wel lekker !

Echt é!

V8's mogen imho niet scherp klinken, maar om één of andere reden is dat van Ferrari zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
              f430 spider
              Na het lezen van de reactie van Wannes, had ik het wel al door.
              Damn! De gelukzak.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Dé perfectie!!

Man man, dit is 'm toch hoor....

Maakt me zelf niet uit of de opvolger nu nog sneller is, dit design en die finesse... tijdloos!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                        ge moest hem er eens zien inzittena zo fier dat hem was!!

Even later dacht uw gebuur dat hij van hem was en stak er gewoon zijn gat in.

Comment

In Maastricht op het marktplein stonden vanmiddag veel Ferrari's bij elkaar, zowat ieder type van op deze foto behalve de Enzo.
                          Knap!

Ook een F430 stradale (zwart)
                          en twee 599 (zwart en grijs)

Comment

Deze namiddag effe 't gevoel gehad Ferrari-eigenaar te zijn.

ZALIGHEID²
                            vetheid

Comment

mooie foto en leuke nummerplaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                Even later dacht uw gebuur dat hij van hem was en stak er gewoon zijn gat in.
                                Hilarisch toen hij daar met zijn 100 kg begon te wiebelen

Comment

*jaloers*

is er een groot verschil met de 360 Spider? Daar heb ik een tijd geleden eens in meegereden en dat was behoorlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                    Ook een F430 stradale (zwart)
                                    Dat bestaat niet

Was het mss de Scuderia? Indien ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                      *jaloers*

is er een groot verschil met de 360 Spider? Daar heb ik een tijd geleden eens in meegereden en dat was behoorlijk
                                      Met een 360 Spider heb ik alleen nog maar wat voor- en achteruit gemanoeuvreerd in een forummer zijn achtertuin, dus veel rij-impressie heb je daar niet aan.

We zijn met die 2 karren wel es gaan rac... *kuch* rijden (ik als passagier in de 360 Spider), en ik vond vanuit mijn standpunt 't verschil wel aanzienlijk. Vooral wat bochten betreft dan ! Wanneer ik ervaarde dat "mijn" 360 Spider aan z'n limiet zat, kwam de F430 effe doodleuk via de buitenband ons voorbijgevlogen Zal deels ook wel met 't lef van de bestuurders te maken hebben, maar toch.

De F430 heeft de grootste indruk op mij nagelaten !

Er zijn filmpjes van dat ritje, PM me anders uw MSN adres eens

Comment

• Ik had alleen wat last met 't aflezen van de snelheid eigenlijk. Als je met zo'n kapitaal op wielen onderweg bent, heb je al zoveel zaken waar je naar moet kijken, en waar je op moet letten (de eigenaar die volgde in de wagen achter mij zorgde voor wat extra stress ) ... dan heb je niet de tijd om rap effe de streepjes te tellen om te weten hoe snel je op dat moment rijdt ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                          Dat bestaat niet

Was het mss de Scuderia? Indien ja
                                          Ok, het is zo een F430 (geen spider) met zo een witte band over de auto en itakvlag. stond een flinke tekst op de achterkant dus zal wel een scuderia zijn

Keramische remmen etc...

Comment

Working...
                                          X