Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenge moest hem er eens zien inzittena zo fier dat hem was!!
ja onze gebuur dacht dus echt wel dat hij van u was...effe dromen kan nooit kwaad
'k Vond 't geluid van de V8 in't begin niet volledig m'n ding, maar als ge't orgel zélf aan uw rechtervoet hebt liggen en ge zelf kunt bepalen welken noten er gespeeld worden, klinkt 'm echt wel lekker !
En dieje roffel als ge effe van de gas gaat ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenToch geen F430, of die Spider van het forum?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten't Was een zware ontnuchtering, daarna op de trein
'k Vond 't geluid van de V8 in't begin niet volledig m'n ding, maar als ge't orgel zélf aan uw rechtervoet hebt liggen en ge zelf kunt bepalen welken noten er gespeeld worden, klinkt 'm echt wel lekker !
Echt é!
V8's mogen imho niet scherp klinken, maar om één of andere reden is dat van Ferrari zalig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenf430 spider
Damn! De gelukzak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Dé perfectie!!
Man man, dit is 'm toch hoor....
Maakt me zelf niet uit of de opvolger nu nog sneller is, dit design en die finesse... tijdloos!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenge moest hem er eens zien inzittena zo fier dat hem was!!
ja onze gebuur dacht dus echt wel dat hij van u was...effe dromen kan nooit kwaad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
In Maastricht op het marktplein stonden vanmiddag veel Ferrari's bij elkaar, zowat ieder type van op deze foto behalve de Enzo.
Knap!
Ook een F430 stradale (zwart)
en twee 599 (zwart en grijs)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk BerichtenDeze namiddag effe 't gevoel gehad Ferrari-eigenaar te zijn.
ZALIGHEID²
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenEven later dacht uw gebuur dat hij van hem was en stak er gewoon zijn gat in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten't Was een zware ontnuchtering, daarna op de trein
is er een groot verschil met de 360 Spider? Daar heb ik een tijd geleden eens in meegereden en dat was behoorlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenOok een F430 stradale (zwart)
Was het mss de Scuderia? Indien ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten*jaloers*
is er een groot verschil met de 360 Spider? Daar heb ik een tijd geleden eens in meegereden en dat was behoorlijk
We zijn met die 2 karren wel es gaan rac... *kuch* rijden (ik als passagier in de 360 Spider), en ik vond vanuit mijn standpunt 't verschil wel aanzienlijk. Vooral wat bochten betreft dan ! Wanneer ik ervaarde dat "mijn" 360 Spider aan z'n limiet zat, kwam de F430 effe doodleuk via de buitenband ons voorbijgevlogen Zal deels ook wel met 't lef van de bestuurders te maken hebben, maar toch.
De F430 heeft de grootste indruk op mij nagelaten !
Er zijn filmpjes van dat ritje, PM me anders uw MSN adres eens
Comment
-
Ik had alleen wat last met 't aflezen van de snelheid eigenlijk. Als je met zo'n kapitaal op wielen onderweg bent, heb je al zoveel zaken waar je naar moet kijken, en waar je op moet letten (de eigenaar die volgde in de wagen achter mij zorgde voor wat extra stress ) ... dan heb je niet de tijd om rap effe de streepjes te tellen om te weten hoe snel je op dat moment rijdt ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenDat bestaat niet
Was het mss de Scuderia? Indien ja
Keramische remmen etc...
Comment
Comment