Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
    Ferrari

Geldklopperij pur sang
    BMW, Mercedes, Audi?

Comment

Ferrari

Geldklopperij pur sang
      Tot ge effectief dat carbon stuur es in uw pollen hebt, en dat orkest met uwe rechtervoet bedient ... Ge vergeet snel wat 't allemaal gekost heeft

Comment

• Action pic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
          Action pic

De laatste seconden dat hij kon voorblijven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
            De laatste seconden dat hij kon voorblijven...
            Inderdaad ... ik had de verkeerde wagen gekozen.
            De bestuurder van de F430 had wel véél lef die dag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
              idd, maar nog liever dit beest...

ZO6 vs F430 spider
              LoL, the Vette driver started in second gear instead of first gear.m5board.coma.k

http://www.youtube.com/watch?v=slMqP0Wa0Fk
              Dat zegt de ratio me ook.

Mijn hart vertelt me dat Ferrari gewoon het merk der merken is

Ferrari is zo een merk waar je (zoals velen op dit forum voor een ander merk ) blindelings voor kiest, ook al is het misschien niet de beste.

Comment

• vanmorgen gesprekje met een "ervaren" zakenman
                beweerde dat je beter met 2 man een Enzo kocht
                die in waarde stijgt,
                dan een "gewone" V12-ferrari die ja na 5jaar aan de straatstenen niet kwijt kan
                wel een "gebruiksconvenant" afsluiten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                  vanmorgen gesprekje met een "ervaren" zakenman
                  beweerde dat je beter met 2 man een Enzo kocht
                  die in waarde stijgt,
                  dan een "gewone" V12-ferrari die ja na 5jaar aan de straatstenen niet kwijt kan
                  wel een "gebruiksconvenant" afsluiten
                  dat weet iedereen toch?
                  als Ferrari iets gelimiteerds op de markt brengt en je mag er eentje kopen kan ik enkel maar zeggen: doen! dé manier om snel veel geld te verdienen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                    Zal wss een '05 of '06 model zijn.
                    Die konden nog geen Challenge Grill bestellen.
                    Auto is in julie gekocht. Ter ere van 60 jaar Ferrari.
                    Eigenaar was zelf ook 60 geworden.

Mvg Bert

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                      Dat zegt de ratio me ook.

Mijn hart vertelt me dat Ferrari gewoon het merk der merken is

Ferrari is zo een merk waar je (zoals velen op dit forum voor een ander merk ) blindelings voor kiest, ook al is het misschien niet de beste.
                      akkoord, I love Ferrari too!

...maar... die ZO6 heeft écht m'n hart gestolen...
                      Echt de eerste Corvette waar ik zo van gedaan ben

En na 'm nu onlangs eens deftig van naderbij (etc) heb kunnen waarnemen... goh, da's is het toch hoor! Die sound, dat imago, die pure rawness én z'n subliem prijskaartje!

Ik kies zeker ook voor Ferrari en ze zijn super, maar net die ene ZO6 kan er bij mij wel twijfel doen ontstaan.

Comment

• Idd, ik denk dat er geen wagen is die een betere verhouding plezier/prestaties/prijs heeft dan de Z06

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                          Ik vind het wel nog iets hebben...

meer info: http://www.vandenbrinkdesign.com/ind...d=29&Itemid=57
                          Oorspronkelijk geplaatst door auto55.be
                          Nederlandse Ferrari is klaar!
                          VandenBrink 599 GTO

Exclusieve bolides zijn weer helemaal in, en enige extravaganza wordt daarbij niet geschuwd. De Nederlanders weten dat al, want nicheconstructeur Spyker dankt daaraan z'n bestaansrecht (ook al verkeert het bedrijf in grote moeilijkheden). En ook koetswerken op maat zitten stevig in de lift. Dat weten niet alleen Pininfarina en Zagato, maar ook de Nederlandse ontwerper van den Brink. Die tekende eerder een schets van een hedendaagse Ferrari GTO. Die viel zo hard in de smaak dat het model ook effectief het levenslicht zal zien. De techniek wordt bij de Ferrari 599 GTB Fiorano geleend, maar verder dan dat gaat de samenwerking met de illustere Italiaanse autobouwer niet. Toch zijn de retrolijnen van de koets duidelijk als Ferrari herkenbaar. Het koetswerk wordt door Hietbrink verzorgd, een koetswerkbouwer die internationale faam geniet voor z'n restauratieprojecten. Officieel heet het model VandenBrink 599 GTO.
                          Om het verschil met de toch al niet belachelijke Ferrari te maken, wordt de hulp van de Duitse tuner Edo Competition ingeroepen. Die kittelt het 5,9 liter grote twaalfcilinderblok op van 620 naar 650pk. Wie meer wil uitgeven dan de € 650.000 die Vandenbrink hiervoor vraagt, kan ook versie krijgen met een tot 6,3l uitgeboord blok dat 750 paarden op stal heeft. Die maakt u ongeveer € 850.000 armer (of toch minder rijk). VandenBrink gaat amper vijf klanten gelukkig maken met deze creatie. Reeds drie stuks zouden besproken zijn.
                          Ik vind het een subliem design. Goedkope retro eigenlijk, maar toch zo prachtig vanwege de overduidelijke link met de 250 GTO, zowat de über-Ferrari aller tijden.

Comment

Idd, ik denk dat er geen wagen is die een betere verhouding plezier/prestaties/prijs heeft dan de Z06
                            Ik denk wel dat een Opel Speedster (of Elise), Nissan Skyline GT-R en een Subaru Impreza in de buurt zouden kunnen komen qua verhouding; maar die spelen elk in een andere prijsklasse.

Anygay, die wagens kan je niet vergelijken met een F430: een dure hightechmobiel met een enorme geschiedenis en emotionele waarde voor gelijk welke autoliefhebber.

Comment

• Comment

• laatste goei mop van ferrari: met de kap open kan je met de spider 430 maar max 200 rijden...anders gaat het platiek ruitje kapot...en dat hebben ze niet in stock...en ik wil niet weten wat ze er gaan voor tellen....

dat is nu toch wel te belachelijk voor woorden...moest dat de mijne zijn....ze zouden er niet mee wegkomem...

Comment

• Dat kan toch niet waar zijn hé...

Eigenlijk mogen we daar niet mee lachen, maar dit is toch echt ongelooflijk hé...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Dus als cabrio op topsnelheid wordt je zelfs ingehaald door een 200 CDI?

Vet

(nuja, een Murcielago mag zelfs maar 160 met het dak erop )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                      Dus als cabrio op topsnelheid wordt je zelfs ingehaald door een 200 CDI?

Vet

(nuja, een Murcielago mag zelfs maar 160 met het dak erop )
                                      Verklaar u nader...?
                                      Het is inderdaad zo dat veel exclusieve cabrio's last hebben van te turbulentie op hun stoffen dakje bij topsnelheden. Ik herinner mij de Viper RT10 waarmee je blijkbaar even nat werd als het regende met of zonder dak. Meer dan 100 kon je daar ook niet mee doen, of het dak waaide weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                        Verklaar u nader...?
                                        Het is inderdaad zo dat veel exclusieve cabrio's last hebben van te turbulentie op hun stoffen dakje bij topsnelheden. Ik herinner mij de Viper RT10 waarmee je blijkbaar even nat werd als het regende met of zonder dak. Meer dan 100 kon je daar ook niet mee doen, of het dak waaide weg.
                                        je schrijft het zelf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
                                          Tot ge effectief dat carbon stuur es in uw pollen hebt, en dat orkest met uwe rechtervoet bedient ... Ge vergeet snel wat 't allemaal gekost heeft
                                          Dat komt omdat jij het niet hebt moeten betalen.

Comment

Working...
                                          X