Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• En dit durven die replica's blijkbaar ook doen

Comment

• dat is toch niet normaal!

sowieso zijn de meningen verdeeld, maar als je weet dat ze in de Filippijnen worden gemaakt en geen enkele van hun 'Lite' of 'Track' velgen gesmeed zijn kan je u al idd vragen beginnen stellen.

Comment

• klote voor Greg
          Welke verlaging heeft hij steken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
            klote voor Greg
            Welke verlaging heeft hij steken?
            KW V2 sinds kort dacht ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              KW V2 sinds kort dacht ik
              pfff, allemaal die KW zever
              Is er niks beters of waardig voor MINI?

Bilstein is meteen té. Maar ik dacht aan Eibach? En wat met Weitec?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                pfff, allemaal die KW zever
                Is er niks beters of waardig voor MINI?

Bilstein is meteen té. Maar ik dacht aan Eibach? En wat met Weitec?
                KW is kwaliteit hoor, gewoon nogal bekend in 'tuning' milieu's waardoor een beetje een negatieve bijklank krijgt.

Weitec is de budgetlijn van KW. Eibach heeft ook deftige coilovers.. H&R ook

Edit: leuk detail, op de MINI Challenge car gebruiken ze KW Clubsport ophanging..

Comment

• Is dat een echte Cooper s?

Borbet replica

Comment

KW is kwaliteit hoor, gewoon nogal bekend in 'tuning' milieu's waardoor een beetje een negatieve bijklank krijgt.

Weitec is de budgetlijn van KW. Eibach heeft ook deftige coilovers.. H&R ook
                    Idd, met KW is dus echt niets mis hé

Comment

@ SS (MINI United 2009)

Die overgang van die plastic voorspoiler naar z'n plastic wielkas is wel niet alles..

Edit: Als ik het vergroot lijkt 't misschien schaduw te zijn, in dat geval heb ik niets gezegd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        Idd, met KW is dus echt niets mis hé
                        Ik begrijp ook niet wat menig forummer met KW (of beter tegen) heeft, de ophanging die MichM3 onder z'n GT3 RS heeft steken is als ik me niet vergis ook KW? De ophanging van de Manthey RSR is ook KW, ...

Comment

@ SS (MINI United 2009)

en nu

Link naar thread

Maak zoiets mee op hogere snelheden
                          triest

en vertik het om uit te wijken voor eender wie op alle mogelijke landwegen...

Comment

No way!!

Comment

Ge moet er niet mee lachen. Het feit dat die velgen vervormen is een goed teken. Op die manier wordt de aankomende breuk aangekondigd. Dit in tegenstelling tot de replica velgen van die rode Mini: plotse 'brosse' breuk zonder aankondiging!

Comment

• Gisteren vette MCS JCW gespot met leuke striping:

En een Clubman met dakrails, echt knap vind ik.

Comment

• Echt jammer van de gele pinkers op die JCW
                                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Zaterdag heb ik een testrit met een Cooper S Clubman, ben benieuwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                      Gisteren vette MCS JCW gespot met leuke striping:

En een Clubman met dakrails, echt knap vind ik.

wtffffffff

Comment

• trekt op niks... de vorige waren veel knapper maar die lieten schade na op de carrosserie ofzo en daarom zijn ze vervangen door deze nieuwe.. je ziet zo dat het een 'afterthought' is

Comment

Working...
                                        X