Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Clubman power

Dat MINI bakje is dat een beetje handig?
    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Ik kan ook naar den Delhaize als ik mijn zetels plat leg hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
        Dat MINI bakje is dat een beetje handig?
        echt wel, en vrij sterk ding ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          echt wel, en vrij sterk ding ook
          Ok vandaag eens bestellen als ik bij BMW langsga.
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Ik was toevallig gisteren op de Mini site naar de accessoires aan het kijken en vond dat bakje ook wel geinig echt een must have.

De indoor hoes zal er mss ook wel komen aangezien de auto tijdens de week toch in de garage zal staan maar stof dat kruipt overal. Dakstangen komen er op termijn ook op.

Dure zaak zo'n mini hoor.

Comment

• Die knappe Clubman van enkele pagina's terug staat ook te koop!

Comment

• Op foto is die wel vet, maar om echt mee rond te rijden toch een beetje overdreven denk ik.

Comment

• Waarschijnlijk... En een Clubman blijft er vreemd uitzien vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                    Ik kan ook naar den Delhaize als ik mijn zetels plat leg hoor
                    Ik doe tuinafval naar het containerpark met de Mini .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk Berichten
                      Die knappe Clubman van enkele pagina's terug staat ook te koop!

http://www.2dehands.be/mini-coopers-...r%20s&start=21
                      Heb'm vorige week gezien, echt knap
                      1982 BMW E28 528i
                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Wat zijn de LPG mogelijkheden op een Mini Cooper 1600 cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                          Wat zijn de LPG mogelijkheden op een Mini Cooper 1600 cc
                          Waar ga je die lpg-tank steken? Achterbank eruit en lichte vracht maken?

Comment

• Ringtank mss ?

Comment

• Is die 15 procent korting nog altijd geldig bij de aankoop van een nieuwe cooper D?
                              Zoja, enkel voor prive of ook voor bedrijven?

Alvast bedankt

Comment

• Nog altijd geldig, enkel privé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Nog altijd geldig, enkel privé.
                                  KUTNEGERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                    Nog altijd geldig, enkel privé.
                                    Voor bedrijven wel voor 90% aftrekbaar. (naar het schijnt wel enorm omslachtig voor boekhouders)

Je hebt ook nog die 1500 euro gratis opties tegenwoordig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                      KUTNEGERS
                                      Een MINI begot, gij gaat daar te weinig plaats in hebben voor die andere dingen dan rijden.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        Een MINI begot, gij gaat daar te weinig plaats in hebben voor die andere dingen dan rijden.
                                        Toch niet Spillies, hier is alvast de handleiding .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                          Toch niet Spillies, hier is alvast de handleiding .
                                          http://www.flickr.com/photos/stonz/sets/21942/
                                          Hahaha Goed om te weten Ugeken. Jammer dat de beschrijving op basis van een MKI is. Wetende dat ik een MKII heb zal het alleen nog makkelijker gaan. Plus ik heb een schuifdak
                                          sigpic

Comment

Working...
                                          X