Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
    phil ik meet het morgen op, serieus

maandag echt geen tijd voor gehad, continu klanten.
    Staat genoteerd.

Comment

• Wat ga ik halen wanneer ik tijd heb :

Mijn Astro Black gespoten Crown Spoke 17" worden dan mijn wintervelgen en mijn 2 andere sets 16" ga ik dan verkopen.

Eerst wacht ik nu nog mijn beste prijs af voor een JCW aerodynamica pakket, deze zal dan ook geplaatst worden. Iemand suggesties ?

Comment

• Damn, scherpe prijs

edit: 't is zonder banden dus

Comment

• Welke banden raad je mij daar voor aan WB ? Zou ik er Toyo's R888 onderleggen ?

Welke heb jij eronder liggen ?

Ik blijf dit de knapste velgen vinden die JCW totnogtoe gemaakt heeft..

Comment

• bij mij liggen er RE050A's op van Bridgestone, goeie band voor RFT te zijn.. maar ik zou gewoon PS2's steken indien je dat vindt in die maat. Semi-slicks om dagelijks mee rond te rijden zou ik niet doen..

Comment

• Hoeveel km doen de MINI-rijders hier met een setje banden?

Ik heb er nu 70.000 gereden met een stel banden dat niet nieuw was, ik vind dat niet slecht!
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• 25000 km

Comment

Hoeveel km doen de MINI-rijders hier met een setje banden?

Ik heb er nu 70.000 gereden met een stel banden dat niet nieuw was, ik vind dat niet slecht!
                  Mijn tweede heb ik gestoken op ongeveer 15000 km
                  Er zijn toch al enkele brokken uit van op Croix

Comment

• Die zijn velgen zijn idd goedkoop, Crown Spokes verkoopt die voor 699 euro.

Ik zou geen RFT banden nemen.

Comment

• Multifunctioneel sportstuur

Comment

• op deze foto zou ik het zelfs geloven mocht je schrijven dat je een playstation dualshock vasthebt.
                        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                          op deze foto zou ik het zelfs geloven mocht je schrijven dat je een playstation dualshock vasthebt.
                          Da's ook precies waar zo'n multifunctioneel Mini-stuur mij aan deed denken toen ik het de eerste keer zag

Comment

• Vandaag de 30.000 km kaap gehaald.
                            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                              Vandaag de 30.000 km kaap gehaald.
                              amateur! ik heb 69.1xx vandaag aangetikt, en de mijne is zelfs van half 2008
                              1994 Mercedes SL320
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

amateur! ik heb 69.1xx vandaag aangetikt, en de mijne is zelfs van half 2008
                                De mijne is aangekocht met 25.000 km 2,5 maand geleden. Dus toch 5.000km op 2,5 maand. Mijne is dan ook geen diesel he
                                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• 37.000 overschreden hier..

Comment

• Groot onderhoud voor een MINI Cooper D: 895€
                                    Groot onderhoud (Insp II) voor een Alpina Roadster S: 715€

1994 Mercedes SL320
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Hier al de volle 4000km gereden met de MINI sinds aankoop eind november vorig jaar... .

Comment

• Kan je eigenlijk ergens op tinternet de productie van je MINI volgen of kan alleen je dealer dat?

Comment

• De dealer kan zien in welk stadium de wagen zit en dan weten ze normaal perfect hoelang het duurt voor de wagen bij de garage staat, als de wagen in productie is gaat het zeer snel.

Je zal nog wat geduld moeten hebben Phil, niks aan te doen.

Comment

Working...
                                          X