Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bijna 31k hier. Wordt tijd voor nieuwe remblokken en nieuwe banden. Wat kunnen jullie adviseren? Ik wil eigenlijk geen Runflats meer....
Je hebt nog standaard remmen veronderstel ik? Ik heb de Tarox blokken steken (komen van bij Beek AR). Ben er wel tevreden van tot nu toe.
Wat betreft banden, goh daar gaan de meningen uiteraard verdeeld zijn weer... velen hebben Toyo steken (naart schijnt goed). Ik ben ook erg tevreden van de Hankook Ventus V12'n. Ondertussen al m'n tweede setje steken.
Ik heb vandaag nog eens navraag gedaan bij de dealer. Maar probleem is dat ik geen reserveband en geen krik in de wagen heb. Erger is nog dat er geen uistapring voor een reserveband is voorzien. Dus ik ben denk ik gebonden aan runflats...
Ik heb vandaag nog eens navraag gedaan bij de dealer. Maar probleem is dat ik geen reserveband en geen krik in de wagen heb. Erger is nog dat er geen uistapring voor een reserveband is voorzien. Dus ik ben denk ik gebonden aan runflats...
Ik heb ook runflats maar bij mij zit er wel een krik en heel de boel in, zelfs schroevendraaier etc... .
Kijk is in je koffer, in de uitsparing waar normaal het reservewiel komt zit dat bij mij.
Ik vind die JCW velgen in het zwart echt supervet, als ik terug naar de dealer moet eens vragen wat ze kosten. Imho is 18" te groot, men kar ligt nu al hard genoeg en verlagen zal 9/10 toch niet gebeuren.
Comment