Heeft er iemand foto's van een speciale editie van een Mini Cooper S, Groen/zwarte kleurstelling?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk BerichtenHeeft er iemand foto's van een speciale editie van een Mini Cooper S, Groen/zwarte kleurstelling?
Comment
-
Lekker!
Volledig mijn smaak..1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenLekker!
Volledig mijn smaak..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenLekker!
Volledig mijn smaak..
dat komt niet goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenhmm, gij in ne MINI,
dat komt niet goed1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk BerichtenDie is zó vet he Alleen vreemd dat hij geen sportzetels heeft, 't is nochtans een JCW...
helaas kan je die niet laag genoeg zeggen, vreselijk irritant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenmk2 Mini's staan precies op transport blokken affabriek, bekijk dat nu toch es
En damn als ik die foto's zie dan staat het vast, er komen r112's onder mijn kar.
Ook wel een beetje spijt dat ik niet voor BRG ben gegaan, in combinatie met zwart dak en velgen is dat gewoon af maar het is echt een kleur voor liefhebbers die je niet snel kwijt geraakt denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenKinderstoeltje aankopen in interieur-stijl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenmk2 Mini's staan precies op transport blokken affabriek, bekijk dat nu toch es
Nu ja, moet toch sowieso verlaagd worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenDie zwarte lichtblokken zijn zo vet he ... zucht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwaarom zucht..1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenlekker grof dat hij in een van de kleinste auto's zelf niet zou kunnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenomdat ik ze wil maar ik wil er niet voor betalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenJoey-mod is toch redelijk cheap om te doen?
Zeker bij een MINI is het niet simpel. Je moet het glas 'lossmelten', alles mooi 'masken' en dan een deftige verf gebruiken anders bladert het binnen de kortste keren af.
Heb er al zo vele gezien. De enige die deftig gedaan is én dat ook blijft, dat ik al gezien heb, is de MINI van Gregory van garage Smets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenJoey-mod is toch redelijk cheap om te doen?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment