Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Stijn van Stubru rijdt deze zomer Always Open

Stijn Van de Voorde: bekend van Studio Brussel en zijn bijrol als de kleine Fabian Brinkmann in Die Schwarzwaldklinik, rijdt deze zomer Always Open in een MINI Cooper S Cabrio.
    3 maanden lang zonder dak, da’s de uitdaging. Surf naar www.stijnrijdtalwaysopen.be en lees er alles over de zwaartekracht van hagel, de luchtweerstand van toupetjes en kraters van vliegen op het voorhoofd.

Comment

• Is dat zo'n gele cooper S ?

Heb ik vorige week op de parking van de Lokerse Feesten zien staan.. met het dak dicht wel :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
        Is dat zo'n gele cooper S ?

Heb ik vorige week op de parking van de Lokerse Feesten zien staan.. met het dak dicht wel :p
        Inderdaad.

Die staat hier ook elke dag op de parking bij de VRT.

Comment

• gespot:

die challenge uitlaat hierboven is wel zalig
          Last edited by ; 16/08/2009, 22:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MINI Belux Bekijk Berichten
            Stijn Van de Voorde: bekend van Studio Brussel en zijn bijrol als de kleine Fabian Brinkmann in Die Schwarzwaldklinik, rijdt deze zomer Always Open in een MINI Cooper S Cabrio.
            3 maanden lang zonder dak, da’s de uitdaging. Surf naar www.stijnrijdtalwaysopen.be en lees er alles over de zwaartekracht van hagel, de luchtweerstand van toupetjes en kraters van vliegen op het voorhoofd.
            Een paar weken geleden zag ik hem invoegen op de E40.
            500 meter lang op de pechstrook om dan tussen enkele vrachtwagens, begeleid door zwaar getoeter, toch op de autostrade te sukkelen.

(het dak was dicht, overigens)

En misschien niet oninteressant: heeft deze man een rijbewijs?
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Zalige velgen, zou ik wel zien zitten om die van mij:

Comment

• ik blijf gek op mijn R105s zeker icm met een spacertje ogen ze lekker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  ik blijf gek op mijn R105s zeker icm met een spacertje ogen ze lekker
                  Jouw Clubman staat echt vet.

R105's op een Cooper D ofzo, zonder verlaging is echt wel fout. Voor een R53 vind ik ze zelfs te groot...

Comment

• Als ik nieuwe velgen zou steken zijn het ofwel R112's (17") ofwel R113's (18").

Ik wacht nog op real life pics van de aero kit voor een clubman, zwarte omlijsting voor de gril, nog wat prutsen hier en daar en we zijn weer € 5.000 armer.

Comment

• R113 is the way to go! (R112 iets te klein imo, en minder van design )

Comment

• Comment

• Dat is wel nice. (op de spoiler na)

Comment

• Veel te weinig diepte in die velg, zeker om in 't zwart te zetten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              Veel te weinig diepte in die velg, zeker om in 't zwart te zetten...
                              wou net hetzelfde zeggen..

ik had bijna ook eerst R113s gekocht, maar dan de half gepolierde versie (zoals op wannes de zijne), vind het nog altijd zéér knappe velg maar toen ik ze irl zag vielen ze wat tegen.. veel te 'vlak'

R105s zijn veel minder vlak

Comment

• Op een Clubman zou ik de R105 nemen, direct. Op een Hatch vind ik ze veel minder geslaagd...

Comment

• Hoelang duurt het ongeveer voordat je je Mini Mobile Care kaart aankrijgt?

2 weken geleden een bericht gekregen dat ik de kaart zo spoedig mogelijk zal aankrijgen, tot op heden nog niets in de bus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                    Hoelang duurt het ongeveer voordat je je Mini Mobile Care kaart aankrijgt?

2 weken geleden een bericht gekregen dat ik de kaart zo spoedig mogelijk zal aankrijgen, tot op heden nog niets in de bus.
                                    had hem bij aflevering wagen hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      had hem bij aflevering wagen hoor
                                      Ik heb dat papier pas gekregen/ingevuld toen ik de wagen ging halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                        Ik heb dat papier pas gekregen/ingevuld toen ik de wagen ging halen.
                                        Was bij mij ook zo. Kaart hebben ze later opgestuurd, komt wel...

Comment

• sorry was even verward, heb die achteraf ook maar gekregen

denk 1 maand ofzo erna

heb eigenlijk geen idee waar die nu ligt

Comment

Working...
                                          X