Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor de derde keer in een jaar tijd lek gereden met mijn auto

Ik bel dus de VAB op, om mijn auto te komen takelen en een vervangwagen te regelen. Ze takelen de wagen naar mijn bandencentrale en kijken voor een vervangwagen. "Sorry, er zijn er geen meer in stock. Pas vanaf morgenmiddag kunt u er eentje krijgen."

Dat hoefde voor mij al niet meer, dus ik besloot beroep te doen op de vervangwagen die ik kan krijgen via MINI Assistance.
    Ik bel hen op en leg de situatie uit.
    "Zeer goed meneer; maar u kunt pas een vervangwagen krijgen nàdat uw wagen getakeld is naar een BMW dealership"

Het leuke is dat mijn bandencentrale NAAST een BMW dealership is. Ik leg hen dat uit.

"Goh ja, dat kan allemaal zijn meneer, maar er moet echt eerst getakeld worden hoor"
    "Staat daar een minimumafstand bij?"
    "Heu ... neen"
    "Wel, dan mag je hem voor die 150 meter takelen en dan wil ik een vervangwagen."

Zo gezegd, zo gedaan.

Uiteindelijk krijg ik telefoon van de man die mijn auto voor die 150 meter moest takelen.

"AZO NE ZEVER. Mag ik anders gewoon diene vervangwagen bij u thuis komen afzetten? Morgen moet ik toch nog een paar keer naar die BMW garage, ik zal uwen auto dan morgen wel een paar meter verzetten dat hij op hun parking staat ipv die ernaast"

En zo zijn we weer geregeld

Morgen laat ik ineens 4 nieuwe Pirelli Euforia's steken, want mijn huidige banden zijn echt OP na 76.000km.
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Geweldig hoe je zo vaak met tamelijk amusante verhalen op de proppen komt.

76000km kan toch wel al tellen. Zitten ze er eigenlijk alle 4 serieus door?

Hoe dan ook, euforia !

Comment

• Allevier zijn ze echt versleten, ja ... Vooraan zit ik op de ijzerdraad, achteraan rechts is het een slick en achteraan links heb ik nog wat profiel; dat is omdat dat een band is die ik wat later lekgereden heb; die is dus iets minder versleten dan de rest .. maar toch .. aan vervanging toe

Nu vingers kruisen dat die banden op stock liggen
        1994 Mercedes SL320
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Euforia's!? Dat moet wel goed rijden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
            Allevier zijn ze echt versleten, ja ... Vooraan zit ik op de ijzerdraad, achteraan rechts is het een slick en achteraan links heb ik nog wat profiel; dat is omdat dat een band is die ik wat later lekgereden heb; die is dus iets minder versleten dan de rest .. maar toch .. aan vervanging toe
            Oké, nu begrijp ik meteen waarom je zo vaak lek rijdt

Comment

Allevier zijn ze echt versleten, ja ... Vooraan zit ik op de ijzerdraad, achteraan rechts is het een slick en achteraan links heb ik nog wat profiel; dat is omdat dat een band is die ik wat later lekgereden heb; die is dus iets minder versleten dan de rest .. maar toch .. aan vervanging toe

Nu vingers kruisen dat die banden op stock liggen

Euforia's zijn wellicht hemelse banden. Gaan voor die 80k!

Comment

Voor de derde keer in een jaar tijd lek gereden met mijn auto

Ik bel dus de VAB op, om mijn auto te komen takelen en een vervangwagen te regelen. Ze takelen de wagen naar mijn bandencentrale en kijken voor een vervangwagen. "Sorry, er zijn er geen meer in stock. Pas vanaf morgenmiddag kunt u er eentje krijgen."

Dat hoefde voor mij al niet meer, dus ik besloot beroep te doen op de vervangwagen die ik kan krijgen via MINI Assistance.
                "Zeer goed meneer; maar u kunt pas een vervangwagen krijgen nàdat uw wagen getakeld is naar een BMW dealership"

Het leuke is dat mijn bandencentrale NAAST een BMW dealership is. Ik leg hen dat uit.

"Goh ja, dat kan allemaal zijn meneer, maar er moet echt eerst getakeld worden hoor"
                "Heu ... neen"
                "Wel, dan mag je hem voor die 150 meter takelen en dan wil ik een vervangwagen."

Zo gezegd, zo gedaan.

Uiteindelijk krijg ik telefoon van de man die mijn auto voor die 150 meter moest takelen.

"AZO NE ZEVER. Mag ik anders gewoon diene vervangwagen bij u thuis komen afzetten? Morgen moet ik toch nog een paar keer naar die BMW garage, ik zal uwen auto dan morgen wel een paar meter verzetten dat hij op hun parking staat ipv die ernaast"

Morgen laat ik ineens 4 nieuwe Pirelli Euforia's steken, want mijn huidige banden zijn echt OP na 76.000km.
                Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Heb een compilatie gemaakt van de beste MINI-reclamespots: http://drivr.be/2009/08/21/autorecla...ort-door-mini/

Aanvullingen zijn welkom in de commentaren!

Comment

Voor de derde keer in een jaar tijd lek gereden met mijn auto

"Heu ... neen"

Zo gezegd, zo gedaan.

zo ne zever idd,

bel in t vervolg gewoon naar mini bijstand. volgens het contract mogen zij niet tussenkomen als wagen niet bij een mini / bmw garage staat
                    Database error.
                    The database has encountered a problem.

Comment

• De depannage van MINI Assistance heeft mijn bodemplaat kapot gereden bij het takelen. Ik ben as we speak bezig met een hele welles-nietes discussie omtrent wie er in fout is. Zal sowieso rechtbank worden vrees ik ...
                      1994 Mercedes SL320
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• wat een amateurs zeg..

Comment

• Vetheid.

Edit: alhoewel, die meegespoten wielbogen vind ik al minder...

Comment

• wacht maar tot straks.
                            Zal vanavond wel foto's posten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                              wacht maar tot straks.
                              Zal vanavond wel foto's posten.
                              Kijk er al naar uit.

Comment

De depannage van MINI Assistance heeft mijn bodemplaat kapot gereden bij het takelen. Ik ben as we speak bezig met een hele welles-nietes discussie omtrent wie er in fout is. Zal sowieso rechtbank worden vrees ik ...
                                wat is daaraan te discussieren
                                Zij hebben hem getakeld, zij hebben het kapot gereden, zij zijn in fout.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  wat is daaraan te discussieren
                                  Zij hebben hem getakeld, zij hebben het kapot gereden, zij zijn in fout.
                                  in huppeldepupland waar de dieren spreken en er lolly's aan de bomen groeien is dit inderdaad zo
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

in huppeldepupland waar de dieren spreken en er lolly's aan de bomen groeien is dit inderdaad zo

Ik heb net met m'n hond een conversatie gevoerd over welke de beste hondebrokken zijn terwijl we een versgeplukte lolly aten.

Comment

• Zo'n dingen zijn klotesituaties. Hetzelfde met vervangwagens. Eigenlijk zou je vooraf foto's moeten nemen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                        Zo'n dingen zijn klotesituaties. Hetzelfde met vervangwagens. Eigenlijk zou je vooraf foto's moeten nemen...
                                        Het voordeel is dat ik twee getuigen heb dat de auto in perfecte staat afgeleverd is vooraleer hij door MINI getakeld werd ... nu ja, we zien wel.
                                        Heb vandaag 2 aangetekende brieven verstuurd en mijn ongenoegen bij BMW geuit. Zal wel goed komen
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                        X