Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kan mss fout zijn maar ik zou m'n Clubman gemakkelijk in het geel durven kiezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
      Kan mss fout zijn maar ik zou m'n Clubman gemakkelijk in het geel durven kiezen

Waarom niet, zou dat zelf ook durven doen moest ik zo eentje kopen.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Waarom niet, zou dat zelf ook durven doen moest ik zo eentje kopen.
        Hoe zit het met uwe rode Vectra?

nu we toch over kleurtjes bezig zijn...

Comment

Is trouwens een heel leuk modelletje. portie Mk. I spokes op en wat verlagen (die karren hebben dat echt nodig) Maar zou er niet nodig zijn.

Comment

Hoe zit het met uwe rode Vectra?

nu we toch over kleurtjes bezig zijn...
            Hoort hier wel niet echt thuis.
            Maar ben gaan zien, heb een testritje gedaan, en hoewel hij me echt we aanstaat is er toch iets wat me doet twijfelen.
            Heb ondertussen bij de Citroën garage een C4 (5-deurs) zien staan, moet daar ook maar eens goed naar gaan zien in de loop van de week.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Dat geel is inderdaad echt een leuke tint, en dan met zwarte velgen, echt dik.
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                De depannage van MINI Assistance heeft mijn bodemplaat kapot gereden bij het takelen. Ik ben as we speak bezig met een hele welles-nietes discussie omtrent wie er in fout is. Zal sowieso rechtbank worden vrees ik ...
                Het lijkt wel alsof God niet wil dat jij met een auto rijdt...

http://www.buzzy.be/index.php? ...

Comment

• Ik weet niet waarom maar mijn auto is plots zo zuinig geworden

730km uit 1 tank (40 liter) en ik heb nog 3 blokjes over, dwz nog 200 km te gaan, min of meer

zeer vreemd

Ik heb wel 350 km lang aan 100kmh gereden, dat verklaart al iets .. Maar de rest continu stevig doorgepeerd (duitsland) met pieken van 215 ...

nu ja, t mag ook al eens goed zijn he
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
                    Het lijkt wel alsof God niet wil dat jij met een auto rijdt...

http://www.buzzy.be/index.php? ...

God?? Allah ja!
                    1994 Mercedes SL320
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ik weet niet waarom maar mijn auto is plots zo zuinig geworden

730km uit 1 tank (40 liter) en ik heb nog 3 blokjes over, dwz nog 200 km te gaan, min of meer

zeer vreemd

Ik heb wel 350 km lang aan 100kmh gereden, dat verklaart al iets .. Maar de rest continu stevig doorgepeerd (duitsland) met pieken van 215 ...

nu ja, t mag ook al eens goed zijn he

=> 4,12 liter / 100 km is het gemiddeld verbruik .. ik sta versteld.
                      1994 Mercedes SL320
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• da's gewoon maal 2 hier

Comment

=> 4,12 liter / 100 km is het gemiddeld verbruik .. ik sta versteld.
                          Op de boordcomputer of irl?

Als dat irl is => f*ck, ik ben zo laag nog niet geweest. Als het op boordomputer is = kan gemakkelijk nog boven de 5 uitkomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            da's gewoon maal 2 hier
                            De aerodynamica is aangepast doordat de rooster anders is ( nl er ontbreken stukken )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
                              Op de boordcomputer of irl?

Als dat irl is => f*ck, ik ben zo laag nog niet geweest. Als het op boordomputer is = kan gemakkelijk nog boven de 5 uitkomen
                              Neenee, echt uitgerekend

Heb 865.4 km gereden en voor net geen 37 liter moeten tanken ...

Is ook de eerste keer dat ik zo laag geraak hoor; anders geraakte ik nooit onder de 5 liter
                              1994 Mercedes SL320
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
                                De aerodynamica is aangepast doordat de rooster anders is ( nl er ontbreken stukken )

Enige wat ik gedaan heb is mijn bandenspanning gecheckt en terug op 2.7 gepompt ... misschien dat die meerdruk (ze raden 2.3 aan) goed is voor 't verbruik .. ik weet het niet
                                1994 Mercedes SL320
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Enige wat ik gedaan heb is mijn bandenspanning gecheckt en terug op 2.7 gepompt ... misschien dat die meerdruk (ze raden 2.3 aan) goed is voor 't verbruik .. ik weet het niet
                                  Goed voor't verbruik, slecht voor de grip, zou ik denken. Of was je heel zwaar geladen?

Comment

• ik rijd altijd op 2.6 tot 2.7 hoor..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      ik rijd altijd op 2.6 tot 2.7 hoor..
                                      Waarom dan, als 2.3 aangeraden wordt?

Comment

• Ola. Ik zet m'n voorste banden altijd op 2.1 en m'n achterste op 2.2.
                                        Mss ook 's hoger zetten voor straatgebruik want naar t schijnt staan ze te plat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                          Ola. Ik zet m'n voorste banden altijd op 2.1 en m'n achterste op 2.2.
                                          Mss ook 's hoger zetten voor straatgebruik want naar t schijnt staan ze te plat.
                                          Kzal de mijn ook eens nakijken, lang geleden.

Comment

Working...
                                          X