Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• M'n set GP wielen + (of zonder) banden staat te koop.
    Ga iets nieuws steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk Berichten
      Waarom dan, als 2.3 aangeraden wordt?
      ik ben het niet zeker, maar voor mijn velg/band combo moet er minstens 2.6 in.. staat normaal in de deur, zo'n stickertje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
        Kan mss fout zijn maar ik zou m'n Clubman gemakkelijk in het geel durven kiezen

Geel staat goed op zo'n kar, maar deze hier mist zwarte wielen.

Comment

• er rijdt zo'n gele rond in St-Denijs-Westrem, vlak buiten Gent.. echt wel toffe kleur.. jammergenoeg niet de verkrijgen op de snelle modellen (S en JCW)

Comment

• De mijne staat te koop

Effe sluikreclame maken

Comment

• Diegene die de optie regen en licht sensor hebben werkt die?

Ik heb mijn lichten in de automatische stand staan en zelfs op klaarlichte dag gaan de xenon's branden. De regensensor kan je instellen en heb ik op 2 blokjes staan maar nog niet kunnen testen aangezien in nog niet in de regen heb gereden.

Op een klaarlichte dag zouden de lichten toch niet mogen branden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                Diegene die de optie regen en licht sensor hebben werkt die?

Ik heb mijn lichten in de automatische stand staan en zelfs op klaarlichte dag gaan de xenon's branden. De regensensor kan je instellen en heb ik op 2 blokjes staan maar nog niet kunnen testen aangezien in nog niet in de regen heb gereden.

Op een klaarlichte dag zouden de lichten toch niet mogen branden?
                staat je dag-rij-verlichting niet aan?

Comment

• De instellingen in de boordcomputer nakijken... "Dagrijlicht" ofzoiets... dat zal aanstaan waardoor de lichten continu branden.

Comment

• En onder welk menu valt dat? Ik heb er al eens naar gezocht.

Zal waarschijnlijk opgeslagen worden op de sleutel zeker?

Comment

• Mijn "Mobility Card kit" is eindelijk aangekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                        Mijn "Mobility Card kit" is eindelijk aangekomen.
                        Ik heb ze jammer genoeg al 2x nodig gehad...

Comment

• Ik ben op het gemak eens aan het rond kijken voor een nieuwe auto. De kans bestaat dat het wss een Mini wordt.

Ik ben enkele dagen geleden naar een BMW/MINI garage gegaan en heb er een offerte laten maken. Uiteindelijk heb ik een offerte gekregen met enkel een korting van 15%, dus enkel de korting van de overheid... De verkoper liet uitschijnen dat die 15% korting zowel afkomstig is van de garage als van de overheid, wat uiteraard niet klopt!

Nu had ik graag eens van recente particuliere MINI kopers geweten hoeveel korting jullie gekregen hebben, naast de overheidskorting. Zo kan ik tijdens mijn volgende bezoekje vragen waar ik "recht" op heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk Berichten
                            Ik ben op het gemak eens aan het rond kijken voor een nieuwe auto. De kans bestaat dat het wss een Mini wordt.

Ik ben enkele dagen geleden naar een BMW/MINI garage gegaan en heb er een offerte laten maken. Uiteindelijk heb ik een offerte gekregen met enkel een korting van 15%, dus enkel de korting van de overheid... De verkoper liet uitschijnen dat die 15% korting zowel afkomstig is van de garage als van de overheid, wat uiteraard niet klopt!

Nu had ik graag eens van recente particuliere MINI kopers geweten hoeveel korting jullie gekregen hebben, naast de overheidskorting. Zo kan ik tijdens mijn volgende bezoekje vragen waar ik "recht" op heb.
                            Ik heb nog een 7% gekregen; gratis roetfilter (denk dat dit nu ook nog altijd zo is) en een accessoirecheque van 500 EUR bovenop de overheidskorting.
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• 20% (in totaal) moet in ieder geval zeker haalbaar zijn. De verkoper kan maar proberen natuurlijk dan steekt hij de rest wel in zijn zak...

Comment

• Daarstraks in Maasmechelen deze AC Schnitzer Cooper S gezien. Zeer knap irl!

Comment

• Comment

• Ik vind 'm eigenlijk heel rommelig qua config (wit-chroom-zwart in verkeerde verhoudingen en plaatsen)

En de kit zelf lijkt niet overal even mooi (gemonteerd)?

Is smaak he, uwe is 20.000 keer 'affer'
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Wat een lelijk schepsel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                        Het enigste dat knap is op die foto is die ringsticker.

Comment

• scheetje

Sorry, we couldn’t find that page

Comment

Working...
                                          X