Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
er rijdt zo'n gele rond in St-Denijs-Westrem, vlak buiten Gent.. echt wel toffe kleur.. jammergenoeg niet de verkrijgen op de snelle modellen (S en JCW)
Diegene die de optie regen en licht sensor hebben werkt die?
Ik heb mijn lichten in de automatische stand staan en zelfs op klaarlichte dag gaan de xenon's branden. De regensensor kan je instellen en heb ik op 2 blokjes staan maar nog niet kunnen testen aangezien in nog niet in de regen heb gereden.
Op een klaarlichte dag zouden de lichten toch niet mogen branden?
Diegene die de optie regen en licht sensor hebben werkt die?
Ik heb mijn lichten in de automatische stand staan en zelfs op klaarlichte dag gaan de xenon's branden. De regensensor kan je instellen en heb ik op 2 blokjes staan maar nog niet kunnen testen aangezien in nog niet in de regen heb gereden.
Op een klaarlichte dag zouden de lichten toch niet mogen branden?
Ik ben op het gemak eens aan het rond kijken voor een nieuwe auto. De kans bestaat dat het wss een Mini wordt.
Ik ben enkele dagen geleden naar een BMW/MINI garage gegaan en heb er een offerte laten maken. Uiteindelijk heb ik een offerte gekregen met enkel een korting van 15%, dus enkel de korting van de overheid... De verkoper liet uitschijnen dat die 15% korting zowel afkomstig is van de garage als van de overheid, wat uiteraard niet klopt!
Nu had ik graag eens van recente particuliere MINI kopers geweten hoeveel korting jullie gekregen hebben, naast de overheidskorting. Zo kan ik tijdens mijn volgende bezoekje vragen waar ik "recht" op heb.
Ik ben op het gemak eens aan het rond kijken voor een nieuwe auto. De kans bestaat dat het wss een Mini wordt.
Ik ben enkele dagen geleden naar een BMW/MINI garage gegaan en heb er een offerte laten maken. Uiteindelijk heb ik een offerte gekregen met enkel een korting van 15%, dus enkel de korting van de overheid... De verkoper liet uitschijnen dat die 15% korting zowel afkomstig is van de garage als van de overheid, wat uiteraard niet klopt!
Nu had ik graag eens van recente particuliere MINI kopers geweten hoeveel korting jullie gekregen hebben, naast de overheidskorting. Zo kan ik tijdens mijn volgende bezoekje vragen waar ik "recht" op heb.
Ik heb nog een 7% gekregen; gratis roetfilter (denk dat dit nu ook nog altijd zo is) en een accessoirecheque van 500 EUR bovenop de overheidskorting.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment