Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik doe er een 650 km mee... op de boordcomputer. In werkelijkheid een 450 a 500
Verbruik iets van een 11.8
Ik ben mijn S'je nog aan't roderen, dus doe het rustig aan. Zit nog steeds aan mijn eerste tank (ongeveer 500 km gedaan denk ik), kreeg gisterenavond wel een eerste waarschuwing (nog 2 of 3 lichtjes aan). Gemiddeld verbruik staat nu op 8.0 l/100km (boordcomputer). Valt echt wel reuze mee, goed dat ik weet dat dat mogelijk is! Al zal het waarschijnlijk heel wat hoger liggen binnenkort
Ik ben mijn S'je nog aan't roderen, dus doe het rustig aan. Zit nog steeds aan mijn eerste tank (ongeveer 500 km gedaan denk ik), kreeg gisterenavond wel een eerste waarschuwing (nog 2 of 3 lichtjes aan). Gemiddeld verbruik staat nu op 8.0 l/100km (boordcomputer). Valt echt wel reuze mee, goed dat ik weet dat dat mogelijk is! Al zal het waarschijnlijk heel wat hoger liggen binnenkort
Ik moet wel zeggen dat ie' na het chippen minder verbruikt dan ervoor.
Als ik echt constant full throttle geef overal, doe ik een 350 a max. 400 km met een volle tank.
Donderdag 5 November moet 'm binnen voor eerste groot onderhoud. ik heb nu iets meer dan 26000 km, de BC zegt dat ik pas binnen 4000 km binnenmoet, maar ik ga voor de zekerheid toch nu al. Zéker met dat die gechipt is geweest op 7000 km.
Een goei 3 maanden, het is de moeite niet om met de auto naar het werk te rijden (3 km) en tijdens het weekend heb ik ook geen tijd.
Veel meer dan 5000 km's per jaar zullen er niet op staan.
Comment