Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mij lijkt het wel een goed concept zo een MINI Crossman.

Ik hoop wel dat er een potentere diesel inkomt. Evt. een Cooper D 'S'.

Wanneer hij mij zal aanstaan zal hij zeker een mogelijke opvolger van mijn huidige wagen kunnen worden.

Iemand enig idee wanneer de wagen voorgesteld zal worden ?

Comment

• Comment

• Even 2 vraagjes voor de MINI-lovers...:

1) Is er al een datum bekend wanneer er een nieuw (facelift, volledig nieuw model,...) model van de MINI D op de markt komt?

2) het orginele stuur van de huidige MINI D vind ik maar niets. Ligt vrij onprettig in de hand! Wat kan ik hieraan doen? Veranderd de "vorm" van het stuur als ik een multifunctioneel stuur steek? Of moet ik echt een sportstuur gaan steken?

Bedankt.

Comment

• Ik vermoed dat er in de loop van volgend jaar een kleine facelift zal volgen. (het verwondert me wel dat hiervan nog totaal niks is geweten...)

Als je een multifunctioneel stuur wil moet je automatisch ook het sportstuur nemen, dat imo zeer goed in de hand ligt.

Comment

• én kan je ook het sportstuur nemen, zonder het multifunctionele stuur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk Berichten
              én kan je ook het sportstuur nemen, zonder het multifunctionele stuur?
              ja, perfect. Dat heb ik steken... ik moet al die prulknopjes niet aan m'n stuur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                ja, perfect. Dat heb ik steken... ik moet al die prulknopjes niet aan m'n stuur.
                Ideaal! Maar is er dan zonder dat multifunctioneel stuur een mogelijkheid tot cruise control?

Nog een vraagje:

optie 736 -> 2de sleutel met afstandsbediening. Wat houdt deze optie juist in? Krijg je dan enkel een 2de sleutel? Zoals deze:

En als je deze optie niet neemt? Wat krijg je dan? Iedere nieuwe auto moet toch std 2 sleutels krijgen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                  Ik vind die "prulknopjes" toch zeer handig. Ik gebruik ze dan ook zeer veel.

Vooral wanneer je een ipod wilt gaan aansluiten is een multifunctioneel stuur onmisbaar.

Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk Berichten
                  Ideaal! Maar is er dan zonder dat multifunctioneel stuur een mogelijkheid tot cruise control?

Nog een vraagje:

optie 736 -> 2de sleutel met afstandsbediening. Wat houdt deze optie juist in? Krijg je dan enkel een 2de sleutel? Zoals deze:

En als je deze optie niet neemt? Wat krijg je dan? Iedere nieuwe auto moet toch std 2 sleutels krijgen ?
                  Je krijgt ook 2 sleutels, dus ik heb geen idee wat die optie inhoudt.

Comment

• Spelen in de sneeuw

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken

Comment

Nog een vraagje:

Je krijgt altijd 2 sleutels; maar als je die optie niet neemt, is de tweede sleutel zonder afstandsbediening; dus gewoon zonder die drie knopjes erop
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                        Je krijgt altijd 2 sleutels; maar als je die optie niet neemt, is de tweede sleutel zonder afstandsbediening; dus gewoon zonder die drie knopjes erop
                        Bij mij toch niet, ik heb 2 sleutels met afstandsbediening.

Misschien dan weer een voorrecht voor de S eigenaars aangezien je die optie op een S niet kan kiezen dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                          En hoe doe je dan de deur open?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Er zit een knopje op de sleutel waardoor er een conventionele sleutel uitschuift.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Op de foto hierboven zie je dat het deel waar de 'ring' in hangt het bovenste stuk is van een sleutel die kun je eruit halen, zoals bij een Merc of BMW; om dan gewoon de deur te openen met een sleutel.
                              Starten doe je door het bakje in de daarvoor bestemde gleuf te schuiven.
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Multifunctioneel stuur is echt wel zaligheid, ik gebruik alle knopjes (voice control, telefoon, etc)

Comment

Nope. Cruise control zit enkel bij het multifunctioneel (sport)stuur.

Trouwens wel een aanrader hoor: ligt goed in de hand en de knopjes zijn érg handig. Ik moest er eerst ook niets van weten wegens nogal Playstation-achtige look, maar ze staan tijdens het rijden nooit in de weg en komen net goed van pas om snel (en veilig) de radio en cruise control te bedienen.

Comment

• Gebruik het ook constant, cruise control, volume, veranderen van radiopost of nummer...

Begrijp niet waarom fastastic het nutteloos vindt.

Comment

• Ok,

voorlopig nog 1 vraagje: bestaan er kwalitatieve spacers die geschikt zijn voor de MINI? Of raden jullie mij het steken van spacers af?

Comment

• ik heb al duizenden km's gereden met H&R spacers.. zeer tevreden van

op de BMW zitten er een Eibach spacers..

zolang je koopt van een kwaliteitsmerk kan je niet veel misdoen

Comment

• I love MIni!! Ik ben zelf niet zo groot dus is ideaal!! Trouwens een gek incident laatst. Ik stond met de auto met mijn vriend in de drive-in bij de Mac en toen kwam een klein gassie naar ons toe helemaal opgefokt.

Riep die: g.dverd.mme achter achterlichten die je hebt. Ik heb een mini one met dak stickers. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand zo kwaad kon worden op mijn achterlichten... evil mensen ... maar ik denk dat die gassies waarschijnlijk pillen hadden geslikt. Ze gingen toen een zonnebril dragen en hele tijd opjagen door te gassen.

Uiteindelijk reden ze langs ons toen we klaar waren om even te roepen dat de mini slechtste auto ooit gemaakt is met nog wat F-woorden erachteraan...

pfffff idioten of niet? Mini's zijn de coolste auto';s ooit gemaakt!

Comment

Working...
                                          X