Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
    Wat me opvalt is dat uw uitsparing van de nummerplaat zo groot is...

Je kan daar toch onmogelijk een nummerplaat aanhangen die het vak helemaal opvult.

Zelfs met een Europese niet!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Europese wel

Comment

• idd, kbegrijp ook niet waarom ze daar die grote plastiekne dink op hangen ... tis wel handig tegen slechte parkeerders
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Europese wel
          Goh, je hebt wééral eens gelijk...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
            Oei? Hoe kan dat ineens? Trouwens, als je facelift achterlichten laat plaatsen, hoe doen ze dat dan met het achteruitrijdlicht? Want dat zit bij een préfacelift onderaan in de bumper, en bij een facelift in de lichtblok zelf.
            Dat doe je gewoon niet é man!

Alles moet origineel blijven é!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
              Dat doe je gewoon niet é man!

Alles moet origineel blijven é!
              Ik ben ook niet van plan om het te laten doen, maar ik zie er wel veel die de facelift-lichten lieten plaatsen op een pré-facelift model.

Comment

• Als het onderste lichtje op een facelift MINI een reflector is en geen mistlicht kan je ze toch perfect wisselen ?
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• die mini is echt zo knap
                  die combo van kleuren is gewoon knap en dan die wielen maken hem gewoon af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                    Dakmotiefje is geplaatst ten vroegste tegen woensdag pics
                    Kben er benieuwd naar, eigelijk vond ik hem met het witte dak perfect, nuja, kben wel benieuwd naar het resultaat, ook al zie ik het waarschijnlijk liever zonder motief.

Comment

• 2 vrienden van mij hebben pas een ongeluk gehad met hun Mini ,de Mini is in 2 stukken gescheurd en 1 maat zijn been is verbrijzeld!

Comment

• Aiaiai, nooit leuk om horen! Hopelijk komen ze er spoedig weer bovenop!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                          2 vrienden van mij hebben pas een ongeluk gehad met hun Mini ,de Mini is in 2 stukken gescheurd en 1 maat zijn been is verbrijzeld!
                          Nooit leuk te horen.

Mini Classic of New MINI?

Comment

Nooit leuk te horen.

Mini Classic of New MINI?
                            New Mini MK1

Comment

New Mini MK1

Weet je toevallig waar ie gescheurd is?

Aan de brandwand tussen motor- en passagiersruimte?
                              Of achter de bestuurder?

Comment

Weet je toevallig waar ie gescheurd is?

Aan de brandwand tussen motor- en passagiersruimte?
                                Of achter de bestuurder?
                                Geen gedacht van ,heb het alleen maar horen zeggen! 90% zal hij zijn been verliezen als hij de operatie haalt!

Comment

Geen gedacht van ,heb het alleen maar horen zeggen! 90% zal hij zijn been verliezen als hij de operatie haalt!

Dat is een stuk minder.

Mijn vader heeft ooit zijn voet verbrijzeld gehad in een crash (met een /8 280E) en die heeft daar momenteel nog wel last van, maar heeft hem wel kunnen behouden.

Weet je of het de bestuurder of passagier was toevallig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                                    Nog getwijfeld tussen dit en zwart..
                                    Toch de goede keuze gemaakt vind ik,
                                    't is specialer, speelgoedgehalte neemt beetje af, pano dak valt nog op,..

Gewoonweg prachtige Mini

De perfecte kleurencombinatie gewoon, zo zou ik hem ook willen !

Comment

2 vrienden van mij hebben pas een ongeluk gehad met hun Mini ,de Mini is in 2 stukken gescheurd en 1 maat zijn been is verbrijzeld!
                                      Het was toevallig niet op de N49 in Knesselare ?

Mijn vrouw zei daarnet dat ze een ongeval met een Mini gepasseerd is en dat er niks meer van over bleef

Comment

Dat is een stuk minder.

Mijn vader heeft ooit zijn voet verbrijzeld gehad in een crash (met een /8 280E) en die heeft daar momenteel nog wel last van, maar heeft hem wel kunnen behouden.

Weet je of het de bestuurder of passagier was toevallig?
                                        De passagier!De bestuurder is enkel in shock en heeft enkel wat schrammen !

Comment

De passagier!De bestuurder is enkel in shock en heeft enkel wat schrammen !
                                          ...en een schuldgevoel waarschijnlijk...

Comment

Working...
                                          X