Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIemand fotos van een Pepper White op Challenge velgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenvet! hoe lang heb je hem al? kmstand?
dikke velgen/banden combo ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk BerichtenHeb em van half januari, ondertussen heeft ie 3700 km's. Niet slecht gereden denk ik als je weet dat ie in de week niet buiten komt .
staat ook zeer breed, zitten er spacers onder?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIk beantwoord dan maar mijn eigen vraag
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenWaar heb je die foto gevonden? Die heeft ook een badge. Heb nu officieel een badge fetish
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenprachtige Mini, op die diffusor na
Wel een leuk forum overigens.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk BerichtenHeb em van half januari, ondertussen heeft ie 3700 km's. Niet slecht gereden denk ik als je weet dat ie in de week niet buiten komt .
Rijd je nog met je One in de week misschien?nls2000
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtennice
staat ook zeer breed, zitten er spacers onder?
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenKnappe Mini! Staat er idd breed bij zo.
Rijd je nog met je One in de week misschien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichten
Wel precies een Crossman zo op standaard ophanging en spacers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIs dat eigenlijk wel veilig, spacers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtensubtiele spacers (maximum 20-25 mm) wel, imo
Ik zou eerder zeggen 10 tot 15 is veilig ...
Comment
-
Ze moeten wel een naaf hebben, dat hebben 10 mm spacers niet, is maar vanaf 12 mm. Tot 20 mm zie ik het probleem niet. Ik verkies nog altijd velgen met de juiste et, maar om echt mooi flush te komen heb je toch meestal spacers nodig ...
Staat wel hoog he standaard, zeker als je vergelijkt met de vorige S'jes. Dan had je tenminste nog wat aan een sportophanging . Nu rijdt ie gewoon hard , maar komt wel nog goed... Tot die tijd moeten jullie dit maar zien als een preview op countryman
Comment
Comment