Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
    Is er iemand die foto's heeft van een Clubman in racing green of hot chocolate/silver??

Comment

• Zilver en HC gaan écht totaal niet samen imo

Zwart is véél knapper

Comment

• Gisteren zo'n Mini John Cooper Works World Championship 50 Edition gezien bij Van Avondt te Leuven. Wát een knappe mini!

Comment

• best geslaagd imho

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
            Gisteren zo'n Mini John Cooper Works World Championship 50 Edition gezien bij Van Avondt te Leuven. Wát een knappe mini!
            Hier in Oudenaarde stond er ook eentje. Net verkocht.

Man man man, wat een vette mini

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
              Hier in Oudenaarde stond er ook eentje. Net verkocht.

Man man man, wat een vette mini
              'k hoop dat die verkocht is om als vervangwagen te dienen
              (damn; 'k herinner me iets van 'diezel')

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                'k hoop dat die verkocht is om als vervangwagen te dienen
                (damn; 'k herinner me iets van 'diezel')
                Ja, ik denk dat ik dan ook wel veel meer klanten zou hebben !

Ik denk ook dat ik een pallet voorbandjes zou mogen bestellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  Ja, ik denk dat ik dan ook wel veel meer klanten zou hebben !

Ik denk ook dat ik een pallet voorbandjes zou mogen bestellen
                  Spijtig genoeg is em verkocht en reeds geleverd.
                  Anders kon ik hem gebruiken als demo. I wish
                  Last edited by ; 07/04/2010, 00:01.

Comment

• Valt de start/stop functie volledig uit te schakelen op één of andere manier buiten de knop?
                    Net wat rond gaan toeren (klein 40km) dus motor is zeker op temperatuur, buitentemperatuur 9+ graden en toch valt de motor niet stil als ik hem in neutraal zet en de koppeling los laat.

Niet dat ik die functie gebruik maar het hoort wel te werken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                      Valt de start/stop functie volledig uit te schakelen op één of andere manier buiten de knop?
                      Net wat rond gaan toeren (klein 40km) dus motor is zeker op temperatuur, buitentemperatuur 9+ graden en toch valt de motor niet stil als ik hem in neutraal zet en de koppeling los laat.

Niet dat ik die functie gebruik maar het hoort wel te werken.
                      auto start/stop werkt met een hele reeks parameters, niet alleen die jij opsomt

het is het eerste wat ik uitzet wanneer ik hem start

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        auto start/stop werkt met een hele reeks parameters, niet alleen die jij opsomt

het is het eerste wat ik uitzet wanneer ik hem start
                        Ik zet het meestal ook uit als ik er aan denk, anders slaat de motor altijd af als ik de garage wil open doen best irritant.

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• de idioot die dat bedacht heeft mogen ze tegen de muur zetten

Comment

• Dat is inderdaad echt belachelijk!
                              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Net een folder van MINI in de bus gekregen met een gele Cooper S cabrio op de voorkant.

Geslaagd tekst erbij vind ik...

"It looks like a banana"

Said the man in the grey suit in the grey car in the grey interior.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  "It looks like a banana"

Said the man in the grey suit in the grey car in the grey interior.
                                  Sublieme reclame é, volgens mij worden auto's in een 'luide' kleur de nieuwe trend na wit.

Waarop ik even een matzwarte met zwarte wielen post...
                                  Wielen lijken 17"? Met Toyo 888 lijkt het. Staat in ieder geval super.

Comment

• Yep, in feite optisch een maatje te klein, maar voor te tracken wel een perfecte setup denk ik.

Ik weet het niet, soms vind ik die ultraleggera's mooi, dan weer niet, enz.

Comment

• Iemand fotos van die blauwe mini aan de ring afgelopen weekend?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                        Iemand fotos van die blauwe mini aan de ring afgelopen weekend?
                                        Ga je ideeën opdoen ?
                                        Last edited by ; 30/04/2010, 21:36.

Comment

• Comment

Working...
                                          X