Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichtenstrijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenMerci, echt vet! Maar is die zwarte plastic nu zwart gespoten??
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenYep, in feite optisch een maatje te klein, maar voor te tracken wel een perfecte setup denk ik.
Ik weet het niet, soms vind ik die ultraleggera's mooi, dan weer niet, enz.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIemand voor na fotos van een mini met spoorverbreders??
Is de MINI al toegekomen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIemand voor na fotos van een mini met spoorverbreders??
Maar als je gewoon zoekt op het net achter een Mk.II MINI met R105 zonder spacers kan je het verschil echt wel goed zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten7.5 aan wiel? Of 15mm aan wiel?
Koop je die per 2 of 4?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIk heb zo de indruk dat het voor jou soms moeilijk is om normaal te reagerensigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Hey guys
Ik ga deze zomer een 2de hands mini kopen hoogstwaarschijnlijk! Volgend jaar studeer ik af en heb dan al een half jaar stage achter de rug. Dus een auto'ke dwingt zich op!
Als ik al mijn eisen (en compromissen) optel kom ik eigenlijk bij een mini'ke terecht. Nu had ik 1 vraagje... Volgend jaar zal ik zoizo minder dan 10.000km rijden waardoor een naft dus de meest logische keuze is, maar het jaar erna wanneer ik op zoek zal gaan naar werk (en dat hopelijk ook vinden) zal het (ge)verbruik omhoog gaan maar hoeveel?
Wat is nu het meest logische aangezien het geheel "redelijk" studentikoos moet blijven? Dus zoizo een versie onder de 100PK. Maar naft of diesel?
En aangezien ik niet echt vertrouwd ben met Mini's, kan er mij iemand inwijden in de modelaanduiding? One = altijd naft? One D = zelfde uitrusting maar Diesel? En Cooper D = betere uitrusting en Diesel?
Merci alvast mannen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom. V Bekijk BerichtenHey guys
Ik ga deze zomer een 2de hands mini kopen hoogstwaarschijnlijk! Volgend jaar studeer ik af en heb dan al een half jaar stage achter de rug. Dus een auto'ke dwingt zich op!
Als ik al mijn eisen (en compromissen) optel kom ik eigenlijk bij een mini'ke terecht. Nu had ik 1 vraagje... Volgend jaar zal ik zoizo minder dan 10.000km rijden waardoor een naft dus de meest logische keuze is, maar het jaar erna wanneer ik op zoek zal gaan naar werk (en dat hopelijk ook vinden) zal het (ge)verbruik omhoog gaan maar hoeveel?
Wat is nu het meest logische aangezien het geheel "redelijk" studentikoos moet blijven? Dus zoizo een versie onder de 100PK. Maar naft of diesel?
En aangezien ik niet echt vertrouwd ben met Mini's, kan er mij iemand inwijden in de modelaanduiding? One = altijd naft? One D = zelfde uitrusting maar Diesel? En Cooper D = betere uitrusting en Diesel?
Merci alvast mannen
10000km = ?L = €
ga eens vragen wat je verzekering gaat kosten voor beide versies
kijk eens op autoscout.be etc etc
Comment
Comment