Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenNen Mini One tweedehands rond de 10k vind je nog relatief makkelijk.
Maar hoeveel kunnen die blokjes aan qua km's? Beetje betrouwbaar?
Denk eraan om twee pendelkarreke te kopen.
Zou leuke zijn denk ik.
Met die overheidskorting en een mooie korting van hen zit je rond de 15k ofzo voor een nieuwe met 2 jaar garantie ! Velgje erop en hij staat al héél mooi. Chipje erin en dat ding is ECHT vlot !
Zeg maar dat Bert van Wax-it je gestuurd heeft
Comment
-
Is dit een beetje ok qua prijs / km's voor een Cabrio te zijn ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenWat staat er op dat embleem in de grill?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenIk heb precies de indruk dat mijn start/stop functie toch niet meer werkt.
Of werkt die niet als je airco op staat? Straks nog eens testen, normaal gezien als je wagen op temperatuur is zou die toch moeten werken. Ik vraag me af welke factoren hier echt invloed op hebben.
- T° buiten <3°C
- T° buiten >30°C
- Airco op max staat
- Partikelfilter in werking is
- je net achteruit gereden hebt en in vooruit nog niet sneller dan 6kmh gereden hebt
- je je gordel niet aanhebt
- batterijspanning te laag is
- gevraagde aircotemperatuur in het interieur nog niet bereikt is
- batterijspanning te laag dreigt te worden
- motor niet op bedrijfstemperatuur is
- motor boven bedrijfstemperatuur is
en dan zijn er nog enkele piepkleine "als .. en als ... en als"-situaties.
niets om zorgen over te maken als de auto start/stop niet automatisch werkt ... het is afhankelijk van superveel factoren1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenStart/stop werkt niet als:
- T° buiten <3°C
- T° buiten >30°C
- Airco op max staat
- je net achteruit gereden hebt en in vooruit nog niet sneller dan 6kmh gereden hebt
niets om zorgen over te maken als de auto start/stop niet automatisch werkt ... het is afhankelijk van superveel factoren
Comment
-
Via het geheime BC menu kan je uw batterijspanning uitlezen, is nummerke 9 als ik mij niet vergis
Mij springt dit tussen va +/- 12v naar 14v ongeveer.
Nog iets, watertemperatuurmeter is zeer precies. Bij normaal rijden gaat die erg snel naar 50-60° en vanaf dan warmt hij trager op tot rond de 105° blijft hij min of meer stabiel. Vanaf 110-112° springt de fan aan en dan zakt het ineens met 10°. Heb al gehad dat hij op 104° stond bij het oprijden van de autosnelweg en wanneer ik eraf ging was het gezakt naar 84°. Koele rijwind zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenStart/stop werkt niet als:
- T° buiten <3°C
- T° buiten >30°C
- Airco op max staat
niets om zorgen over te maken als de auto start/stop niet automatisch werkt ... het is afhankelijk van superveel factoren
En wat vond je van de opleiding :-)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenAlleen een beetje jammer dat die velgen er zo wieldop-achtig uitzien.Maar voor de rest idd een heel cool bakje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Didi_BMW Bekijk BerichtenKlopt alexander.
En wat vond je van de opleiding :-)1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment